۱۴۶۱۹۱۴
۱۲۴۴
۱۲۴۴
پ

ستاره پرسپولیس سرنوشتش را تتو کرد!

میلاد سرلک یک جمله لاتین که پیشینه تاریخی دارد را روی دست خود تتو کرده است.

ورزش سه: اگرچه میلاد سرلک این روزها جایگاه ثابتش را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داده اما با پایان خدمت سربازی‌اش، فرصت دارد دوباره به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار با پیراهن تیم محبوب خود بدرخشد.

 ستاره پرسپولیس سرنوشتش را تتو کرد!

سرلک در لیگ بیستم به پرسپولیس آمد و تا زمستان گذشته در تیم یحیی گل‌محمدی با شماره ۱۰ بازیکن بسیار تاثیر گذاری بود و به علت گذراندن خدمت سربازی مجبور به ترک این تیم در زمستان گذشته شد اما در هفته‌های ابتدایی این فصل به پرسپولیس بازگشت.

در تمرین پرسپولیس تصویری از میلاد سرلک به ثبت رسیده که یکی از تتوهای روی دست او به طور واضح، مشخص است. او جمله لاتین "vēnī vīdī vīcī" به معنای "آمدم، دیدم، فتح کردم" را روی دست خود حک کرده است.

 ستاره پرسپولیس سرنوشتش را تتو کرد!

این تتو شبه جمله‌ای معروف از زبان ژولیوس سزار، جنگجوی مشهور جمهوری روم است، که آن را پس از یکی از نبردهایش که با پیروزی زودهنگام لشگر او به پایان رسیده در نامه اعلام فتح خود نوشته است که بعدها از این جمله در پیام‌های سیاسی، ورزشی و اجتماعی استفاده شده است.
این جمله البته بی‌شباهت به سرگذشت میلاد سرلک در پرسپولیس نیست. او در ورودش به این تیم به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان رسید و پس از آن در سه قهرمانی لیگ و دو جام حذفی هم سرخپوشان را همراهی کرد. او حالا با روحیه مبارزه‌طلب خود برای به دست آوردن جایگاه دوباره در پرسپولیس تلاش می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج