۱۴۶۱۶۷۷
۸۱۷
۸۱۷
پ

استقلال بابت این ستاره از فیفا غرامت می‌گیرد

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم ملی نتوانست شاگردان قلعه نویی را در سفر به امارات همراهی کند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه راشد شهر دوبی امارات از تیم ملی قطر میزبانی خواهد کرد.

استقلال بابت این ستاره از فیفا غرامت می‌گیرد

ابوالفضل جلالی مدافع تیم استقلال تهران که پیش از سفر به ازبکستان دچار مصدومیت شده بود در لیست تیم ملی برای دیدار با ازبکستان هم حضور نداشت، نتوانست هم تیمی‌های خود را در سفر به دوبی همراهی کند و با تصمیم کادر فنی از سفر به امارات خودداری کرد تا روند درمان خود را در تهران پیگیری کند.

مطابق قوانین فیفا، بر اساس توافق‌نامه‌ای که بین فیفا، یوفا و اتحادیه باشگاه‌های اروپایی (ECA) انجام شده، هنگامی که بازیکنان در مسابقات بین‌المللی بزرگ دچار آسیب می‌شوند، فدراسیون ملی آن‌ها موظف است خسارات باشگاه بازیکن را جبران کند. این موضوع در قالب برنامه حفاظت از باشگاه‌ها (Club Protection Programme) فیفا اجرا می‌شود. این برنامه برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۱۰ معرفی شد و پس از آن برای تورنمنت‌های بعدی مانند جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز تمدید شد تا از خسارات مالی باشگاه‌ها به دلیل مصدومیت بازیکنان محافظت شود.

برنامه حفاظت از باشگاه‌های فیفا (FIFA Club Protection Programme) فقط شامل مصدومیت‌هایی می‌شود که در طول مسابقات رسمی فیفا مانند جام جهانی یا مسابقات بین‌المللی بزرگ دیگر اتفاق می‌افتد.

اگر برای فیفا محرز شود که مصدومیت ابوالفضل جلالی در جریان تمرین‌های تیم ملی برای یک مسابقه رسمی فیفا بوده و پیش از این مصدوم نبوده است و مدت زمان مصدومیت بازیکن هم بیش از ۳ هفته باشد، استقلال می‌تواند از این طریق از فیفا غرامت دریافت کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج