۱۴۶۱۵۰۲
۱ نظر
۱۷۵۹
۱ نظر
۱۷۵۹
پ

پاسخ قاطع پزشک پرسپولیس به شایعات اورونوف

رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: اوستون ارونوف مقصر بازی کردن نیست و شاید به اجبار کادر فنی تیم ملی ازبکستان بازی کرده است.

برترین‌ها: دکتر فرید زرینه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اوستون ارونوف که در هنگام گرم کردن پیش از بازی، با مصدومیت مواجه شد، شکی نیست که در مصدومیت بسر می‌برد.

پاسخ قاطع پزشک پرسپولیس به شایعات اورونوف

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ چرا اوستون ارونوف در تیم ملی ازبکستان بازی کرد، تصریح کرد: شما می‌دانید که قطعا بازیکن تحت امر و دستور سرمربی، کادر فنی و کادر پزشکی تیم است و مجبور است که هر دستوری را اطاعت کند و اگر این کار را نکند، به نوعی تمرد محسوب شده و بی‌شک، بازیکن هیچ تقصیری نداشته است.

رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس عنوان کرد: سوابق ارونوف کاملا مشخص و موید این مساله است که ایشان همیشه با دل و جان در اختیار تیم پرسپولیس بوده و بارها ثابت کرده است که با تمام توان به میدان رفته است و نقش بسزا و مهمی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشته است.

زرینه تاکید کرد: بنده به عنوان یک طرفدار با سابقه و قدیمی پرسپولیس فکر می‌کنم که ما باید احترام این بازیکن ملی‌پوش را حفظ کنیم و بپذیریم که ایشان دلش با پرسپولیس است و حمایتش کنیم و قبول کنیم که این، چیزی بوده که سرمربی از ایشان خواسته و قاعدتا سرمربی از ایشان خواسته به میدان برود. من فکر می‌کنم که تقصیر ارونوف نیست و قصور و اشتباهی از سوی او صورت نگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باید بگم فهمیده داوری برا لنگ کمک میکنه زیاد فشار نمیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج