۱۴۶۰۹۴۹
۶۹۵
۶۹۵
پ

اولین جنجال ساپینتو در تیم جدیدش

ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید راجا کازابلانکا، باوجود علاقه مدیر باشگاه به حفظ مربی بدنساز کنونی این تیم با درخواست او مخالفت کرد.

ورزش سه: ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید راجا کازابلانکا، باوجود علاقه مدیر باشگاه به حفظ مربی بدنساز کنونی این تیم با درخواست او مخالفت کرد.

اولین جنجال ساپینتو در تیم جدیدش

ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال که به تازگی به عنوان سرمربی جدید راجا کازابلانکا مراکش معرفی شد، همین ابتدای کار با مدیر باشگاه درخصوص یکی از اعضای کادر فنی سابق این تیم به مشکل خورده است.

طبق گزارش رسانه "کورا" علیرغم تلاش مدیر باشگاه، عمر بن اونس، مربی بدنساز تونسی که اتفاقا از مقبولیت و محبوبیت زیادی نزد بازیکنان راجا برخوردار است و از ابتدای فصل در این تیم حضور دارد، جایی در تفکرات ریکاردو ساپینتو ندارد چرا که این مربی پرتغالی اصرار بر حضور هموطنش یعنی آندره دی کاروالیو به عنوان مربی بدنساز در راجا را دارد.

کورا به نقل از منبع معتبر داخل باشگاه اضافه کرد که مدیر راجا تسلیم خواسته ساپینتو شده و مجبور به قطع همکاری با مربی بدنساز تونسی شده است.

این رسانه همچنین گزارش داد ساپینتو نه تنها مربی بدنساز سابق را نخواست بلکه علاقه‌ای به باقی ماندن هیچ کدام از اعضای کادرفنی سابق در تیم را ندارد و همچین مونرو اولیویرا نیز به عنوان دستیار اول او به راجا اضافه خواهد شد.

جالب آنکه خبری از روی موتا، دستیار همیشگی ساپینتو که در استقلال نیز همراه او بود در کادر فنی راجا کازابلانکا نیست و سرمربی ۶۰ ساله این تیم قصد دارد با نفرات جدید کادرفنی خود در اولین تجربه آفریقایی را تقویت کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج