۱۴۶۰۹۳۶
۶۱۵
۶۱۵
پ

دروازه‌بان بزرگ فوتبال آلمان درگذشت

دیتر بردنسکی، رکورددار بازی برای وردربرمن و اسطوره این باشگاه و فوتبال آلمان، در سن ۷۳ سالگی درگذشت.

ورزش سه: دیتر بردنسکی، رکورددار بازی برای وردربرمن و اسطوره این باشگاه و فوتبال آلمان، در سن ۷۳ سالگی درگذشت.

 دروازه‌بان بزرگ فوتبال آلمان درگذشت

 بردنسکی روز چهارشنبه به طور غیرمنتظره‌ای در بیمارستان “لینکس در وزر” در برمن درگذشت. بردنسکی پس از دوران حرفه‌ای خود، به عنوان یک تاجر موفق فعالیت می‌کرد و تا آخرین لحظات به عنوان ستون‌نویس در روزنامه بیلد مشغول بود. او روز شنبه به عنوان یکی از اعضای تیم قهرمان جام حذفی آلمان در سال ۱۹۹۹ در ورزشگاه وزر حضور داشت.

بردنسکی از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۸۸ به مدت ۱۶ سال دروازه‌بان وردربرمن بود و ۴۴۴ بازی در بوندسلیگا انجام داد. او در جام جهانی ۱۹۷۸ و همچنین در جام ملت‌های اروپا ۱۹۸۸ در فهرست تیم ملی آلمان حضور داشت. بزرگترین موفقیت دوران حرفه‌ای او قهرمانی بوندسلیگا با وردر برمن در سال ۱۹۸۸ بود.

هوبرتوس هس‌گرونه‌والد، رئیس و رئیس هیئت نظارت وردربرمن، در واکنش به این خبر گفت: «خبر درگذشت او ما را شوکه و عمیقاً ناراحت کرد. او دو دهه به تیم ما شکل داد و بدون شک یکی از بزرگترین بازیکنان وردر‌برمن در تمام ادوار است. ما همه او را به‌خاطر قابل اعتماد بودن، نگرش مثبت به زندگی، عشق به وردر و همچنین روحیه انتقادی‌اش بسیار تحسین می‌کردیم. افکار ما در این زمان سخت با خانواده اوست.»

کلاوس فیلبری، مدیرعامل وردربرمن، نیز افزود: «او در نقش‌های مختلفی که در طول ۵۰ سال در وردر داشت، یک پیشگام مهم برای موفقیت‌های باشگاه ما بود. ما بسیار ناراحتیم، زیرا با از دست دادن او، نه تنها یک اسطوره بزرگ، بلکه یک انسان فوق‌العاده را از دست دادیم.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج