۱۴۶۰۷۸۴
۱ نظر
۱۴۲۶
۱ نظر
۱۴۲۶
پ

ستاره استقلال دست اورونوف را رو کرد

بازیکن تیم ملی ازبکستان از شناخت بالای ازبک‌ها نسبت به تیم ملی فوتبال کشورمان سخن گفت.

خبر ورزشی: جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: فکر نمی‌کنم نیاز به توضیح بیشتر باشد، همه می‌دانید بازی با ایران چقدر سخت و هیجان‌انگیز است. هم آنها را خیلی خوب می شناسیم و هم آنها ما را به خوبی می‌شناسیم. ما خود را متعهد به این می‌دانیم به این که تلاش کنیم برای خوشحالی طرفداران‌مان.

ستاره استقلال دست اورونوف را رو کرد

او ادامه داد: درمورد تاکتیک تیم ملی اجازه بدهید حرفی نزنیم چون خبرنگاران ایرانی اینجا هستند اما تیم آماده است. ایران مهدی طارمی را دارد و بازیکنان خوبی دارد مثل سه بازیکنی که در کلبا بازی می کنند و بازیکنان سرشناس دیگری که از تیم های بزرگ بازی می کنند و ما هم بازیکنان با کیفیتی داریم که در لیگ های خوب دنیا بازی می کنند.

ماشاریپوف در پایان گفت: من امیدوارم تیم ما یک مجموعه خوب باشیم، شخصیت برد را داشته باشیم. مثلا اگر به کره شمالی گل زدیم هم کار انفرادی نبوده و ما بر اثر کار تیمی گل زدیم. در بازی با ایران هم تلاش می کنیم که با یک روحیه تیمی برنده در زمین حاضر باشیم.

در این بین ماشاریپوف کاپیتان ازبکها اعلام کرد که اوستون اورونوف ستاره تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای این بازی ندارد و می‌تواند تیم ملی کشورش را همراهی کند.

اورونوف پیش از دیدار مقابل چادرملو دچار مصدومیت شده بود و آن بازی را از دست داد و حالا به نظر می رسد مصدومیتش ساختگی و از ترس زمین‌ بازی بوده تا بتواند به بازی های مهم تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی برسد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناصر تراختورچی

      مگه. کسی که برای تیم ملی کشورش ارزش قائل شود کار بدی میکند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج