۱۴۶۰۵۰۷
۹۳۸
۹۳۸
پ

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس از زبان مربی تیم ملی

مربی تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به دیدارهای چند سال اخیر با ازبکستان، نشان داده‌اند که تیم فوق‌العاده خطرناکی هستند و بازی بسیار سختی را با این در تاشکند خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا: رحمان رضایی امروز (سه‌شنبه) پیش از سفر تیم ملی فوتبال به ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار فوق‌العاده حساسی است با توجه به اینکه دو تیم شناخت کاملی نسبت به هم داریم و در یک سال گذشته سه مرتبه با هم بازی کردیم و این نشان می‌دهد که هر دو تیم به خوبی می‌توانند یکدیگر را آنالیز کنند.

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس از زبان مربی تیم ملی

وی اظهار داشت: دیدار برابر ازبکستان و بازی بعدی مقابل قطر برای ما بسیار تعیین کننده است و ان‌شالله بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم و بتوانیم زودتر صعودمان را به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ مسجل کنیم.

رضایی همچنین در خصوص مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان و ابوالفضل جلالی دو مدافع تیم ملی نیز گفت: متاسفانه حسین مصدوم شد و نمی‌تواند ما را همراهی کند و ابوالفصل جلالی هم آن طور که صبح شنیدم خوشبختانه مشکلش حاد نیست و می‌تواند تیم را همراهی کند و امروز هم یک ریکاوری خیلی سبک انجام خواهد داد. امیدوارم که همه بچه‌ها صحیح و سالم و با قدرت بتوانند در این بازی تیم ملی را همرهی کنند.

وی در خصوص مصدومیت ارونوف نیز گفت: در جریان نیستم که مصدومیتش تا چه حد جدی است اما همانطور که می‌دانید ارونوف و ماشاریپوف جزو بهترین‌های لیگ ما در سال گذشته بودند و مهره‌های فوق‌العاده ارزشمندی برای تیم ملی ازبکستان هستند و فکر می‌کنم سرمربی این تیم غایب این بازی باشد.

رضایی یادآور شد: با توجه به دیدارهایی که با ازبکستان در چند سال گذشته دادیم، این تیم نشان داده که تیم خطرناکی است و بازی هم بسیار سنگین است به خصوص آنکه در زمین آنها برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲ برد مقابل هنگ‌کنگ و قرقیزستان و ۶ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم جدول گروه A انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶ قرار دارد.

شاگردان قلعه‌نویی روز پنجشنبه- ۱۹ مهر- در ادامه این رقابت‌ها، در تاشکند به مصاف ازبکستان می‌روند و روز سه‌شنبه-۲۴ مهر- در مشهد با قطر روبه‌رو خواهند شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج