۱۴۶۰۴۱۸
۱۱۵۴
۱۱۵۴
پ

شب بدِ بیرانوند و وکیلش در برنامه میثاقی

وکیل علیرضا بیرانوند درباره حواشی رای جنجالی او و همچنین ماجرای رشوه به پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر صحبت کرد.

برترین‌ها:  وکیل علیرضا بیرانوند درباره حواشی رای جنجالی او و همچنین ماجرای رشوه به پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر صحبت کرد.

یک روز بعد از مصاحبه بسیار عجیب و دور از انتظار علیرضا بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه یادگارامام، مسئول کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس و وکیل علیرضا بیرانوند از سوی محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده آمدند تا در مورد حکم محرومیت تعلیقی، جریمه بیست میلیاردی و همچنین اتهام شیرینی پنج میلیاردی به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برای صدور الحاقیه صحبت کنند.

شب بدِ بیرانوند و وکیلش در برنامه میثاقی

 سلیمانی به طور واضح در این برنامه از اعتراف بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس عقب‌نشینی کرد و با امتناع از توضیح درمورد الحاقیه و «شیرینی 5 میلیاردی» گفت: هنوز روی این پرونده اعلام وکالت نکرده‌ام!

از طرفی هم بیرانوند امشب اردوی تیم ملی را بهانه کرد و از گفت و گوی مستقیم و واضح درخصوص ماجرای رشوه خودداری کرد.

 هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه در پاسخ به تهدید بیرانوند مبنی بر انتشار فیلم رشوه در این برنامه گفت: از این بازیکن می‌خواهیم که هرچه سریع تر آن را منتشر کند. بیرانوند نیز با ارسال پیامک در جواب به هدایتی گفت: وکیل پرسپولیس از آن شخص اجازه گرفته که میگوید فیلم را منتشر کنم؟

 بیرانوند بازیکن تیم ملی که در اردو به سر می‌برد به ‌جای تمرکز بر حرفه خود تا ساعاتی از نیمه شب در گیرودار حواشی بی‌پایان خود و پرسپولیس است و از حل و شفافیت این موضوع عاجز است. او فعلا خود را گرفتار یک مخمصه کرده که رهایی از آن چندان ساده نیست. سکوت امشب بیرانوند و توجیه غیرمنطقی وکیل او گویای این است که هر دو مسیر درستی را برای رسیدن به عدالت طی نکرده‌اند، البته اگر فدراسیون فوتبال به شکل دقیق‌ وجدی‌تر پیگیر این پرونده بود این مسئله در این حد کشدار نمی‌شد.

در زیر واکنش برخی از کاربران به ماجرای بیرانوند در برنامه فوتبال برتر را بخوانید: 

سپهر خرمی خبرنگار نوشت: اینقدر رشوه دادن و ارتکاب جرم بیرانوند واضحه که وکیل خودش هم عقب‌نشینی کرد و گفت بابا حالا توی عصبانیت یه حرفی زده، اینقدر رسانه‌ها نباید بزرگش کنند!!

میعاد گفته: هر چه بخواهید گندکاری‌های او را «ماله» بکشید، از جای دیگری بیرون می‌زند. دروازه‌بانی که صراحتاً به پرداخت رشوه ۵ میلیارد تومانی اقرار کرده، دیگر جایش در تیم ملی نیست. بیرو قداست و شأن پیراهن تیم ملی را تحقیر کرده، ادامه حضور او در تیم ملی یعنی لگدمال کردن حیثیت فوتبال ایران.

امید گفته: وکیلش هم  پشتشو خالی ‌کرد، خسته شده ازش.

جواد گفت: یه جا وکیلش عقب‌نشینی جالبی کرد وقتی هدایتی گفت باید بهش مشاوره درست داده بشه و... یهویی وکیلش قاطی کرد گفت «مگه من بهش گفتم برو مصاحبه کن»!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج