۱۴۶۰۳۲۹
۴ نظر
۷۰۸
۴ نظر
۷۰۸
پ

امیر قلعه‌نویی برای شمسایی تصمیم می‌گیرد

کمیته فنی، نتایج و عملکرد وحید شمسایی و تیم ملی فوتسال در جام جهانی را با حضور امیر قلعه‌نویی بررسی خواهند کرد و در خصوص آینده نیمکت تیم ملی تصمیم می‌گیرند.

ورزش سه: کمیته فنی، نتایج و عملکرد وحید شمسایی و تیم ملی فوتسال در جام جهانی را با حضور امیر قلعه‌نویی بررسی خواهند کرد و در خصوص آینده نیمکت تیم ملی تصمیم می‌گیرند.

امیر قلعه‌نویی برای شمسایی تصمیم می‌گیرد

پس از حذف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴، عملکرد وحید شمسایی و ملی‌پوشان در آوردگاه بزرگ مورد تحلیل و آنالیز قرار گرفت و حمایت‌ و همچنین انتقادات فراوانی را در پی داشت. با این حال، وحید شمسایی که همچنان قراردادش با فدراسیون فوتبال اعتبار دارد، اما ادامه و تمدید آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. پیرامون همین موضوع، کمیته فنی به زودی سرنوشت نیمکت تیم ملی فوتسال را مشخص می‌کند.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال با حضور مجید جلالی، محمود شیعی، احمد خداداد و امیر قلعه‌نویی برگزار می‌شود و کارنامه شمسایی و تیمش را زیر ذره‌بین خواهد برد و در خصوص آینده نیمکت تیم ملی به جمع‌بندی نهایی می‌رسند. اگرچه فشارها از سوی پیشکسوتان فوتسال برای همکاری و یا عدم تمدید با شمسایی به روی اعضای کمیته فنی بسیار زیاد بوده است. لازم به ذکر است، طبق اطلاعات، این جلسه روز چهارشنبه ۱۸ مهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، پس از شکست تیم ملی فوتبال مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا، وحید شمسایی در مصاحبه‌ای از ورزش سه صراحتا از قلعه‌نویی حمایت کرد و خواهان تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال بود. باید دید، آیا سرمربی تیم ملی فوتبال نیز از همتای خود روی نیمکت تیم ملی فوتسال حمایت خواهد کرد یا خیر.

از علی صانعی، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و فعلی تیم‌های ملی پایه و همچنین از محمد کشاورز، سرمربی موفق تیم گیتی پسند اصفهان به عنوان جانشین‌های احتمالی شمسایی نام برده می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فریبا و جواد

      به قلعه نوعی چه ربطی داره !!!! همه کاره و تصمیم گیرنده فدراسیونه مگه !!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      آخه به این گروهبان قندلی چه ربطی داره؟؟

    • خوزستانی

      دخالت گروهبان قندلی، توچه کاره ای که در فوتسال دخالت بیجا می کنی؟گندزدی به فوتبال ملی ایران، جوانان رابیچاره کردی، درتیم ملی جایی ندارند، همش رفتی بازیکنانی رادعوت کردی، که در تیم خودشون ذخیره هستند،

    • ناشناس

      اخراج شمسایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج