۱۴۵۹۸۳۹
۶۲۴
۶۲۴
پ

سید حسین حسینی سفره دلش را باز کرد

سید حسین حسینی پس از بازی مقابل هوادار تهران اظهارات عجیبی را علیه جواد نکونام و مدیریت باشگاه مطرح کرد.

ایلنا: سید حسین حسینی پس از بازی مقابل هوادار تهران اظهارات عجیبی را علیه جواد نکونام و مدیریت باشگاه مطرح کرد.

 سیدحسین حسینی که در هفته‌های گذشته فشارهای زیادی را از سوی هواداران متحمل شد، بعد از پایان بازی با هوادار و اعتراض‌هایی که به خطای پنالتی او روی مهاجم حریف صورت گرفت در گفت و گویی جنجالی حرف‌های مهمی را بر زبان آورد.

کاپیتان استقلال که از ابتدای فصل تاکنون حواشی متعددی را هم تجربه کرد، بعد از بازی شنبه شب در میکسدزون ورزشگاه شهرقدس سفره دلش را مقابل دوربین‌های رسانه‌ها باز کرد.

حسینی‌ پس از بازی امشب گفت: بازی سختی را توانستیم ببریم. در این ۵ هفته از نظر روحی خیلی آسیب دیده بودیم. اول بازی هم متوجه شدید. وقتی تیمی از نظر روحی به مشکل بخورد، بچه‌ها در پاس دادن ساده هم مشکل می‌خورند. خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم. از زمان حضور آقاسهراب شرایط روحی و روانی بهتر شده است. این شرایط را ما خودمان رقم زدیم و مطمئن باشید این ناامیدی را از هواداران دور می‌کنیم. برای من خیلی ناراحت کننده بود که وقتی آمدیم داخل ورزشگاه، دیدیم مثل بازی آسیایی ورزشگاه پر نبود. هواداران حق دارند ناراحت باشند و حمایت نکنند. تلاش می‌کنیم این ناامید را دور کنیم و استقلال به روزهای خوبش برگردد.

اعتراض به عملکرد در دربی؟

من سر صحنه پنالتی دربی با خیلی‌ها صحبت کردم. آن بازی جزو دو سه بازیکن خوب استقلال بودم. در آن صحنه قبل از پنالتی هم اولا من در آن لحظه نمی‌توانستم بفهمم که توپ آفساید است یا بیرون می‌رود. می‌توانستم از دروازه بیرون نیایم اما بازی‌خوانی کردم و توپ را از جلوی پای بازیکن پرسپولیس زدم. اگر در برگشت توپ زیر پای بازیکن پرسپولیس می‌افتاد و گل می‌زد من مقصر بودم اما این اتفاق نیفتاد. دفع من مشکلی نداشت و پنالتی اتفاق افتاد.

اتفاقات دربی؟

خیلی‌ از دوستان سعی کردند من را در صحنه منجر به پنالتی پرسپولیس مقصر بدانند و کارهای زشتی هم کردند. کارهای بدی انجام دادند و در فضای مجازی گفتند حسینی کارهایی کرده و به بعضی‌ها در ارتباط بوده است. واقعا من تاسف خوردم برای خودم، نه برای کسانی که این کارها را کردند.

سال گذشته؟

هواداران استقلال مرا می‌شناسند؛ من سال‌ها بدون هیچ منتی تلاش کردم و قرارداد مالی آنچنانی هم نداشتم. شما نگاه کنید، رفته‌اند و گلر آورده‌اند و بیشترین پول را به او دادند. سال گذشته بعضی آدم‌ها نامردی کردند و آن اتفاق را رقم زدند. خودتان می‌دانید که چقدر می‌خواستند پول بدهند .

انتقادات از تیم؟

هواداران استقلال این را نمی‌دانند که واقعا ذهن من از ابتدای فصل درگیر است. هواداران ناراحت هستند و می‌گویند شرایط حسینی خوب نیست. درست ، اما شرایط تیم خوب نیست. من همه تلاشم را می‌کنم اما شرایط کل تیم خوب نبوده است.

گلر بوسنیایی؟

هواداران استقلال قرارداد من را ببینند خنده شان می‌گیرد. همان اول فصل که من به مشکل خورده بودم، گلر بوسنیایی آوردند و 10 میلیارد پول دادند و همینجوری بدون بازی و تمرین رفت. با این حال مایی که اینجا هستیم ، باید همیشه تحت فشار باشیم. هر اتفاق بدی می‌افتد، مقصرش حسینی است!

عملکرد تیم در دربی؟

حسینی تا زمانی که کلین‌شیت کند بهترین گلر ایران است اما زمانی که دو تا گل بخورد، حسینی مشکل استقلال می‌شود! در دربی خودم خجالت کشیدم که تیم استقلال اولین بار در دربی نتوانست حمله کند و نتوانست دو تا پاس بدهد! آنهم مشکلش منم؟ هواداران استقلال باهوش هستند و می‌دانند چه اتفاقی از کدام سمت می‌افتد، اما اینکه بخواهند بگویند من کم‌کاری کردم و این چیزها، هواداران استقلال خودشان می‌توانند قضاوت کنند.

قرارداد با استقلال؟

از ابتدای فصل درباره رقم قراردادم به من قول داده‌اند اما درستش نکردند. از روز اولی که سر تمرین آمدم ذهنم درگیر این مساله است. فردا می‌‌خواهند پول بدهند اما قراردادم را درست نکردند. در روزهای سخت کسی پشت من نبود و خودم تن دنبال مشکلاتم بودم و اینطرف و آنطرف می‌رفتم. می‌گفتم شما به عنوان مدیر باشگاه استقلال همراه من بیایید و مشکلم را حل کنید. می‌گفتم تیم ملی مرا حل کنید، می‌گفتند خودت برو. نمی‌خواهم اسمی از کسی بیاورم، اما چطور در آن لحظه ای که به مشکل خوردم، باز رفتید اشتباه پارسال را کردید و تماس هایتان را با گلر دیگری گرفتید؟ 60 میلیارد با او صحبت کردید.

در این لحظه یکی از خبرنگاران از حسینی پرسید که منظورش بیرانوند است؟ او پاسخ داد: من نمی‌خواهم اسم بیاورم ولی هواداران بدانند اگر قرارداد مرا ببینند خنده‌شان می‌گیرد. مدیریت باشگاه هم هیچ تلاشی متاسفانه نکرده است.

تیم رقیب پیشنهاد ۵۰ میلیاردی داد!

همان روزهایی که من مشکل خورده بودم، اسپانسر یک باشگاه دیگری با من تماس گرفت و گفت که قراردادت را فسخ کند و بیا اینجا و ما هم 50 میلیارد به تو پول می‌دهیم. من گفتم فرزند استقلال هستم. کاپیتان این تیم هستم و همینجوری نمی‌توانم راحت بلند شوم و بیایم. کاش باشگاه این چیزها را بداند. درست نیست درباره قراردادم اینجا صحبت کنم، اما واقعا خسته شدم. خودم از سال‌های قبل طلب خاصی ندارم. دو سه نفر از بچه‌ها از اول فصل پول نگرفتند. از اول فصل مشکلات زیاد داشتیم، مشکل ما یکی دو تا نبود. از همان اردوی ترکیه مشکلات بود. من پیش‌بینی این روزها را می‌کردم که همین اتفاقات هم متاسفانه افتاد و باید تلاش کنیم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

پنالتی جنجالی مقابل هوادار؟

در آن صحنه‌ای که توپ بالا رفت و برای توپ خروج کردم، بازیکن حریف زیر من را خالی کرد که توپ از دستم دررفت. وقت تعادلم را روی هوا از دست می‌دهم نمی‌توانم با دست بسته پایین بیایم. بالاخره دست را باید جایی بگذارم. یک پنالتی الکی گرفت و چون بازی 2 بر صفر بود، می‌خواستیم یک پوئن هم به تیم حریف بدهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج