۱۴۵۹۵۷۹
۱۶۹
۱۶۹
پ

اخباری، رکورد نیازمند و حسینی را می‌شکند؟

محمدرضا اخباری تا به این جای کار، برترین دروازه‌بان رقابت‌های لیگ بیست و چهارم بوده است.

فوتبالی: محمدرضا اخباری تا به این جای کار، برترین دروازه‌بان رقابت‌های لیگ بیست و چهارم بوده است.

اخباری، رکورد نیازمند و حسینی را می‌شکند؟

تیم مهدی تارتار پس از کسب تساوی مقابل خیبر خرم آباد در هفته هفتم، برترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد و دروازه‌بان این تیم با دریافت تنها یک گل، نیمی از راه کسب دو رکورد تاریخی در رقابت‌های لیگ برتر را طی کرده است.

محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم گل گهر سیرجان در 6 دیداری که تا به این جای کار در مسابقات لیگ بیست و چهارم در درون دروازه گل گهر سیرجان ایستاده موفق شده 488 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. اخباری در دیدار هفته اول در مقابل ملوان بندر انزلی در دقیقه 52، یک گل دریافت کرد و پس از این گل، دیگر هرگز دروازه خود را باز شده ندید تا بیش از نیمی از مسیر شکستن رکورد کلین شیت‌های متوالی در تاریخ لیگ برتر را که در اختیار پیام نیازمند است و رکورد کلین شیت‌های متوالی در طول یک فصل لیگ برتر را که در اختیار سید حسین حسینی است، طی کرده باشد.

طولانی‌ترین رکورد کلین شیت در یک فصل 

سید حسین حسینی در لیگ هفدهم به این رکورد رسید. او در آن دوره از مسابقات موفق شد 873 دقیقه  به صورت متوالی دروازه خود را بسته نگه دارد و به این مهم دست پیدا کند. اخباری برای رسیدن به این رکورد باید 385 دقیقه دیگر از قفس توری گل گهر حراست کند و گل نخورد تا به این رکورد برسد و یعنی باید تا دقیقه 25 در پنجمین بازی متوالی تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد که بر اساس تقویم مسابقات، این دیدار برابر آلومینیوم اراک خواهد بود. 

طولانی‌ترین مدت کلین شیت در تاریخ لیگ برتر

پیام نیازمند با 944 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود به صورت متوالی، صاحب این رکورد است. نیازمند در لیگ هجدهم، در هفته بیست و نهم و در دقیقه پنجم دیدار با پدیده، دروازه خود را باز شده دید و پس از آن تا دقیقه 45 هفته نهم لیگ نوزدهم و دیدار مقابل پارس جنوبی جم، گل نخورده بود تا چنین رکوردی را به ثبت برساند. 

اخباری حالا 456 دقیقه دیگر باید دروازه خود را بسته شده نگه دارد تا به رکورد نیازمند برسد و برای رسیدن به این عدد لازم است تا دقیقه ششم در ششمین بازی آینده تیمش، گلی از حریفان دریافت نکند. دیداری که بر اساس برنامه مسابقات در هفته دوازدهم و در مقابل استقلال تهران خواهد بود و اخباری در 5 بازی پیش رو باید به ترتیب در مقابل خط حمله تیم‌های تراکتور تبریز، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک مقاومت کند و گلی دریافت نکند.

خوش شانسی اخباری؛ تعویق بازی با پرسپولیس!

اخباری اما تا به این جای کار با یک خوش شانسی، به طی کردن نیمی از این دو رکورد دست پیدا کرده. تیم او بر اساس برنامه بازی‌ها می‌بایست در هفته چهارم، به مصاف پرسپولیس می‌رفت که به دلیل بازی آسیایی پرسپولیس، این دیدار به تعویق افتاد و آن‌ها باید نوزدهم آبان و بین دو هفته دهم و یازدهم به مصاف یکدیگر بروند و نکته مهم این جاست که پرسپولیس تا به این جای کار به همه رقبا در لیگ برتر گل زده و اخباری نیز در طول تاریخ، 14 بار به مصاف پرسپولیس رفته و تنها 3 کلین شیت به ثبت رسانده و 19 بار از این تیم گل دریافت کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج