۱۴۵۹۲۸۳
۳۱۶
۳۱۶
پ

مازیار زارع هم به نشست خبری مازندران نرفت!

سریال عدم حضور سرمربیان تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال در نشست‌های خبری قبل از بازی با نساجی ادامه دارد و این‌بار سرمربی ملوان حاضر نشد به نشست خبری بیاید.

طرفداری: سریال عدم حضور سرمربیان تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال در نشست‌های خبری قبل از بازی با نساجی ادامه دارد و این‌بار سرمربی ملوان حاضر نشد به نشست خبری بیاید.

کنفرانس‌های خبری پیش از بازی‌های نساجی در قائمشهر فقط با حضور عوامل تیم میزبان برگزار می‌شود.

مازیار زارع هم به نشست خبری مازندران نرفت!

دیدار تیم‌های نساجی و ملوان فردا یعنی روز جمعه ۱۳ مهر در قائمشهر برگزار خواهد شد. دربی شمالی‌ها از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر زیر بارش شدید باران به احتمال زیاد برگزار خواهد شد.  بارانی که تقریبا هر دو تیم به آن عادت دارند و البته ملوانی‌ها بیشتر از نساجی به این موضوع عادت دارد چرا که نساجی فقط موقع بازی‌ها به مازندران و آب و هوای بارانی می‌آید.

به نقل از فارس، قرار بود امروز نشست خبری مربیان دو تیم نساجی و ملوان در ساری و در محل اردوی نساجی برگزار شود که طبق معمول مربی تیم میهمان به نشست خبری نخواهد رسید. حالا حضور نیافتن سرمربیان تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال در نشست‌های خبری قبل از بازی با نساجی به سریالی ادامه دار تبدیل شد و این بار سرمربی ملوان حاضر نشد به نشست خبری بیاید. هیأت فوتبال استان مازندران مسافت طولانی تا محل نشست خبری و جلسه فنی مازیار زارع را علت حضور نیافتن سرمربی ملوان اعلام کرد.

البته اصرار برگزاری نشست خبری در محل اردوی تیم نساجی و مسافت طولانی تا محل برگزاری نشست، همه مربیان را از حضور در نشست خبری دلسرد میکند اما سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال باید با جریمه درست حسابی جلوی این بی برنامگی را بگیرند. گفتنی‌ست که نشست خبری ساکت الهامی‌ از ساعت۱۸:۳۰ در مجموعه ورزشی آسایش و هتل سالاردره ساری محل اردوی تیم نساجی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج