۱۴۵۹۱۳۹
۱۳۰
۱۳۰
پ

شکست غیرمنتظره مونیخی ها در خانه استون‌ویلا

بایرن مونیخ مقابل دژ مستحکم اونای امری کاری از پیش نبرد.

طرفداری: بایرن مونیخ مقابل دژ مستحکم اونای امری کاری از پیش نبرد.

شکست غیرمنتظره مونیخی ها در خانه استون‌ویلا

در چارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، استون ویلا در ویلا پارک میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد 1-0 به پیروزی برسد.

گزارش بازی

دقیقه 6 / واکنش عالی امیلیانو مارتینز و آفساید هری کین! یوسوا کیمیش به‌خوبی توپ را به درون محوطه جریمه استون ویلا سانتر کرد و سپس ضربه سر هری کین نیز که به نظر می‌رسید کار را تمام کند؛ امیلیانو مارتینز با پای خود آن را مهار کرد. هر چند پرچم کمک داور از قبل بالا آمده بود؛ زیرا کین در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه 22 / نفس راحت ونسان کمپانی؛ ضربه ایستگاهی استون ویلا منجر به باز شدن دروازه مانوئل نویر شد. در پی هرج و مرج داخل محوطه جریمه، پائو تورس توانست از فاصله نزدیک توپ را وارد دروازه کند. بااین‌حال پس از بررسی VAR مشخص شد جیکوب رمزی که روی توپ اثر داشت، در موقعیت آفساید قرار داشته؛ بنابراین گل مردود اعلام شد.

دقیقه 27 / مصدومیت جیکوب رمزی؛ بازیکن 23 ساله استون ویلا مصدوم شد تا لئون بیلی جایگزین او شود.

دقیقه 29 / موقعیت عالی برای بایرن مونیخ؛ سرژ گنابری با فرار به پشت خط دفاع استون ویلا توانست پاس خوب الکساندر پاولوویچ را دریافت کند و درحالی‌که می‌توانست به هری کین پاس دهد، خودش به ضربه زد و یک موقعیت عالی را از دست داد.

دقیقه 38 / سیو فوق‌العاده امیلیانو مارتینز؛ مایکل اولیسه پس از فریب مدافع روبه‌روی خود، ضربه‌ای محکم و کات‌دار به توپ زد؛ اما دروازه‌بان آرژانتینی استون ویلا با یک واکنش عالی آن را دفع کرد و توپ به بیرون رفت.

استون ویلا 1-0 بایرن مونیخ؛ جون دوران در دقیقه 79؛ خط دفاع بالای بایرن مونیخ بلاخره کار دست‌شان دارد و ضد حملات استون ویلا کارساز شدند. درحالی‌که مانوئل نویر به بیرون از دروازه‌اش آمده بود تا توپ را دفع کند؛ اما جون دوران تعویض طلایی این روزهای اونای امری با یک ضربه زیبا موفق شد دروازه خالی کاپیتان باواریایی‌ها را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه 5+90 / عملکرد عالی امیلیانو مارتینز؛ پس از یک ارسال به درون محوطه جریمه استون ویلا، هری کین ضربه سر خطرناکی به سمت دروازه زد. بااین‌حال با یک واکنش فوق‌العاده مانع از باز شدن دروازه‌اش شد و سه امتیاز را برای تیمش نگه داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج