۱۴۵۹۰۳۴
۵۸۹
۵۸۹
پ

۶ هزار کامنت هواداران اینتر در تمجید از طارمی

تعریف و تمجیدها از مهدی طارمی ادامه دارد. هواداران دو آتشه اینتر، اینستاگرام این باشگاه را به تسخیر خود در آورده و نظرات جالبی درباره ستاره ایرانی تیم‌شان داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا: اینتر با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدارهای قبلی‌اش، مقابل ستاره سرخ بلگراد قرار گرفت. پیش‌بینی‌ها دقیقا همین بود و البته با تصمیم سیمونه اینزاگی شکلی اجرایی به خود گرفت. مهدی طارمی در این ترکیب، زوج مارکو آرناتوویچ اتریشی در خط حمله بود. او وظیفه داشت بیشتر بدود، عقب‌تر بیاید و برای هم‌تیمی خود موقعیت بسازد. اتفاقی که در تک تک دقایق بازی رخ داد و طارمی بیش از انتظاری که از او وجود داشت، درخشید.

۶ هزار کامنت هواداران اینتر در تمجید از طارمی

مهدی، ستاره بی چون‌وچرای بازی مقابل ستاره سرخ بلگراد بود و به جز ۲ پاس گلی که برای مارکو آرناتوویچ و لائوتارو مارتینز ارسال کرد، در دقیقه ۸۱ توانست دروازه حریف صرب را از روی نقطه پنالتی باز کند. اینجا بود که طارمی به محبوب‌ترین بازیکن، روی سکوهای جوزپه مه‌اتزا تبدیل شد. همان هدفی که او داشت و البته مثل قبلی‌ها خیلی زود به آن رسید.

۶ هزار کامنت هواداران اینتر در تمجید از طارمی

طارمی اولین گل فصل خود را با پیراهن اینترمیلان به ثمر برساند و نام خود را در تاریخ این باشگاه ثبت کرد. حالا یک ایرانی به کتاب قطور تاریخچه نراتزوری اضافه شده و آن کسی نیست جز طارمی. مهدی به قدری با انگیزه و درخشان ظاهر شد که در پایان بازی توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست بیاورد و مورد تعریف و تمجید سیمونه اینزاگی، سرمربی تیمش قرار بگیرد.

بلافاصله بعد از پایان بازی، اینستاگرام رسمی باشگاه اینترمیلان، تصویر شادی گلِ طارمی را منتشر کرد. انگار که همه منتظر چنین تصویری بودند و برای آن لحظه‌شماری می‌کردند؛ از هواداران دو آتشه ایتالیایی بگیرید و به کاربران ایرانی برسید. همه و همه نظرات خود را نوشتند و تمام آنها به تمجید از طارمی اختصاص داشت. حالا ستاره تیم ملی، جواهر جدید اینترمیلان است و البته هواداران نراتزوری غبطه می‌خورند که چرا خیلی دیر پادشاه ایرانی را جذب کردند.

۶ هزار کامنت هواداران اینتر در تمجید از طارمی

بخشی از این نظرات که اغلب جذاب است و به حدود ۶ هزار مورد رسیده را در ادامه می‌خوانید.

جیانلوکا: بهترین خرید این فصل، مهدی طارمی است. باهوش و جنگنده. از تو متشکریم مهدی. ای کاش تو را زودتر به تیم خود می‌آوردیم. اگر طارمی را در فینال فصل ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان داشتیم، حتماً منچسترسیتی را می‌بردیم.

آویلان: مهدی، چرا به جای گلزنی پاس می‌دهی؟ با این حال تو قهرمان ایرانی من هستی. نمایش بزرگ تو را دیدیم. زنده باد اینتر، زنده باد طارمی.

وینچنزو: چه کسی می‌داند، آیا شاهزاده جدیدی در میلان وجود دارد؟

نیک ولادات: هم‌تیمی‌های طارمی با پاس دادن، باید به او خوراک بدهند. او به راحتی می‌توانست ۲ گل بزند. تنها کاری که او انجام می‌دهد، کمک به دیگران است. لطفاً به طارمی نگاه کنید آقای اینزاگی.

ماریاس دومی: اینتر جواهر جدیدی دارد. باید او را نگه داریم، برای همیشه.

آندره آیتا: چه بازیکنی است این مهدی طارمی.

پنتو کالرک: من قبلاً پیراهن شما را خریده‌ام. مرد عالی و بازیکن بزرگ.

نیروانا: طارمی بازیکن ۳۲ ساله‌ای است با روحیه و انگیزه بالا. او از ۹۹ درصد همسن و سال‌های خود جوانتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج