۱۴۵۸۰۱۴
۵۳۸
۵۳۸
پ

نکونام حالاحالاها ماندنی شد؟

سرنوشت آینده کاری جواد نکونام روی نیمکت استقلال بیش از پیش پیچیده شده است.

خبرآنلاین: سرنوشت آینده کاری جواد نکونام روی نیمکت استقلال بیش از پیش پیچیده شده است.

نکونام حالاحالاها ماندنی شد؟

استقلال برخلاف فصل گذشته که نمایش‌های تماشاگرپسندی نداشت و امتیاز می‌گرفت، در فصل جدید نه‌تنها نمایش‌هایش زیباتر نشده، بلکه در زمینه امتیازگیری هم ناموفق بوده و کسب 5 امتیاز از 5 بازی ابتدایی در فصل جدید، باعث شده تا خیلی زود جامعه هواداری علیه نکونام شود. شکست در داربی، نقطه اوج‌گیری انتقادات علیه نکونام بود و او تصمیم گرفت تا نامه استعفای خود را بنویسد و نامه‌ای هم خطاب به هواداران استقلال نوشت و از آن‌ها خداحافظی کرد اما در کمال تعجب، همچنان نکونام سرمربی استقلال است!اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال در حالی با استعفای نکونام در مقطع فعلی مخالفت کردند که علت مخالفت‌شان، فاصله زمانی کوتاه باقی‌مانده تا جدال با السد بود و آن‌ها تصمیم‌گیری درباره شرایط کادرفنی را به بعد از نبرد با حریف قطری موکول کردند. استقلالی‌ها دوشنبه‌شب در قطر میهمان السد هستند و بعد از آن باید شنبه هفته آینده به مصاف هوادار بروند. با توجه به فاصله زمانی کوتاه 2 مسابقه، احتمالاً نکونام در دوئل با هوادار هم سکان هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت و تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت او در ایام تعطیلات فیفادی انجام می‌شود؛ هر چند همان‌طور که گفته شد با توجه به حمایت همه‌جانبه نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس از نکونام، احتمال تداوم حضور او روی نیمکت استقلال بیش از احتمال برکناری‌اش است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج