۱۴۵۸۰۱۱
۵۶۱
۵۶۱
پ

جدال جذاب سیاوش و دانشگر در سپاهان!

دو مدافع تیم فوتبال سپاهان حضوری جدی در تمرینات این تیم دارند.

ورزش سه: دو مدافع تیم فوتبال سپاهان حضوری جدی در تمرینات این تیم دارند.

جدال جذاب سیاوش و دانشگر در سپاهان!

تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را برای مصاف با استقلال تاجیکستان آماده می‌کند که به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز اینکه شاگردان مورایس بازی هفته اول خود در لیگ قهرمانان آسیا را به الوحدات اردن باختند و حالا نباید فرصت بازگشت به جدول را در خانه از دست بدهند. ضمن اینکه سه بازی متوالی است که نتایج قابل قبولی نگرفته‌اند و نباید اجازه دهند فاصله زمانی با آخرین بردشان بیشتر شود.

بر همین اساس شاگردان مورایس سخت در تلاش هستند تا بتوانند هر طور شده از مصاف با استقلال تاجیکستان دست پر خارج شوند. این را می‌توان از تمرینات آنها در روزهای اخیر مشاهده نمود.

یکی از تصاویر منتشر شده از تمرین طلایی پوشان جدال دیدنی محمد دانشگر و سیاوش یزدانی را نشان می‌دهد. آن هم در شرایطی که هر کدام از آنها به دلایل متفاوت تا آستانه جدایی از سپاهان پیش رفتند و در نهایت در این تیم ماندگار شدند. حدود یک هفته پیش بود که سیاوش یزدانی - که به دلایلی در اختیار کمیته انصباطی باشگاه سپاهان قرار گرفته بود - با انتشار متنی در صفحه شخصی خود با مضمون عذرخواهی از تمامی ارکان باشگاه از بازگشت خود به تمرینات خبر داد.

ساعاتی پس از آن نیز مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان، مخالفت با جدایی محمد دانشگر – که از اتحاد کلبا پیشنهاد دریافت کرده بود – را اعلام کرد تا اینگونه او نیز در جمع شاگردان مورایس ماندگار شود.

حالا این دو بازیکن در تلاش هستند تا پست تخصصی خود در ترکیب سپاهان را تصاحب کنند، ولی اینکه کدام یک بتوانند نظر ژوزه را به خود جلب کنند روز بازی با استقلال تاجیکستان مشخص خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج