۱۴۵۷۳۱۲
۵۵۹۶
۵۵۹۶
پ

سرنوشت این ۴ نفر شب گذشته کاملا تغییر کرد

صد و چهارمین دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم از بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر شب گذشته به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد که این دیدار با برد پرسپولیس به پایان رسید.

برترین‌ها: صد و چهارمین دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم از بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر شب گذشته به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد که این دیدار با برد پرسپولیس به پایان رسید. نتیجه این دیدار که هیچ وقت یک ۳ امتیاز معمولی نیست، باعث به عرش رفتن و به فرش رفتن ۴ نفر شد که باهم مرور می‌کنیم.

سرنوشت این 4 نفر شب گذشته کاملا تغییر کرد

خوان کارلوس گاریدو

گاریدو اسپانیایی در اولین حضور خود در دربی و در نبود بازیکن تاثیرگذاری مثل اوستون اورونوف بسیار چشم نواز بازی کرد و تمام هواداران پرسپولیس از سبک بازی این تیم در بازی شب گذشته و نتیجه دلچسب بسیار راضی هستند. نتیجه بازی دیشب باعث شد گاریدو به طرز باورنکردنی نزد هواداران پرسپولیس محبوب شود.

سرنوشت این 4 نفر شب گذشته کاملا تغییر کرد

جواد نکونام

تیم فوتبال استقلال ، تحت هدایت  جواد نکونام دومین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. این درحالی است که این تیم در پنج بازی آخر خود تنها یک پیروزی به‌دست آورده و آخرین پیروزی این تیم در لیگ برتر به دیدار هفته اول مقابل شمس‌آذر برمی‌گردد. نتایج نکونام در استقلال طاقت هواداران استقلال را طاق کرد و از همان درون استادیوم خواستار کنار رفتن نکونام شدند و در روزهای آینده باید ببینیم که تکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد.

سرنوشت این 4 نفر شب گذشته کاملا تغییر کرد

رامین رضاییان

رامین رضاییان یاغی محبوبی نزد هواداران استقلال است و تا قبل از بازی دیشب، هواداران این تیم با این بازیکن برای قرمزها کری خوانی می‌کردند. اما رضاییان شب گذشته هیچ کار مثبتی انجام نداد و با خطای پنالتی که انجام داد باعث شکست تیم خود شد و چهره غم‌زده این بازیکن روی نیمکت نشان از حال خراب او بود.

سرنوشت این 4 نفر شب گذشته کاملا تغییر کرد

سعید مهری

سعید مهری بازیکن سابق استقلال که به طرز عجیبی سر از پرسپولیس در آورد، در اولین دقایق حضور خود در زمین توانست یک پنالتی بگیرد و همین پنالتی باعث محبوبیت این بازیکن نزد هواداران پرسپولیس شد. مهری که با پیراهن سابق رامین رضاییان در پرسپولیس حضور دارد در چند روز گذشته مورد تمسخر هواداران تیم سابق خود بود اما با عملکرد مثبت خود پس از بازی با پستی کنایه‌آمیز جواب بی‌مهری و کنایه‌ها و تمسخر هواداران استقلال را داد.

سرنوشت این 4 نفر شب گذشته کاملا تغییر کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج