۱۴۵۷۲۳۳
۱۹۵
۱۹۵
پ

احمدزاده: در دربی از استقلال بهتر بودیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در دربی ۱۰۴ سرتر بود و توانستیم استقلال را شکست دهیم.

خبر ورزشی: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در دربی ۱۰۴ سرتر بود و توانستیم استقلال را شکست دهیم.

احمدزاده: در دربی از استقلال بهتر بودیم

فرشاد احمدزاده پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، ولی تیم ما سرتر بود و بازی خوبی انجام داد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی راجع به اینکه پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: وقتی یک تیمی این همه قهرمانی می‌آورد انتظارات خیلی بالا می‌رود. تیم ما نسبت به سال گذشته در ترکیب اصلی، پنج شش تغییر داشته است و نیاز به زمان داریم. نگرانی هواداران به جاست، ولی نیاز به زمانی داشتیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم. ما در بازی با الاهلی هم بازی خوبی کردیم و امیدوارم ‌بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با پیروزی در دربی، استقلال را وارد بحران کردند، خاطر نشان کرد: الان هم گفتم که دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که در دربی می‌برد، یک انرژی مضاعف می‌گیرد و یک اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به بازی‌های دیگری پیدا می‌کند. همه کارشناسان گفتند که تیم ما سرتر بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

احمدزاده در پایان درباره بازی با پاختاکور در هفته آینده تصریح کرد: در لیگ نخبگان همه تیم‌ها خوب هستند، ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از یک ریکاوری خوب تمرینات‌مان را برای بازی با پاختاکور ادامه می‌دهیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج