۱۴۵۷۰۹۳
۱ نظر
۱۱۴۸
۱ نظر
۱۱۴۸
پ

اتفاق امیدوارکننده برای پرسپولیس؛ گاریدو دربی‌باز است

سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال کارنامه خوبی در داربی‌های کشورهای مختلف داشته و در ۵۰ درصد بازی‌ها توانسته برنده شود.

خبرگزاری ایسنا: دربی ۱۰۴ برای خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس یک تجربه تازه است. مردی که به تازگی به فوتبال ایران آمده و هنوز به طور کامل با اتمسفر فوتبال ایران انطباق پیدا نکرده و حالا باید بزرگترین بازی فصل را تجربه کند. گاریدو البته از روز نخست آرام آرام با شیب ملایمی در حال پیشرفت است. با این وجود گاریدو ابدا مربی بی تجربه ای در دربی نیست. او سالها تجربه مربیگری در تیم های مختلفی از اسپانیا و قلب اروپا تا شاخ آفریقا را دارد و دربی های گوناگون و متفاوتی را تجربه کرده. نکته جالب اینکه گاریدو در دربی ها آمار خوبی دارد و اصطلاحا یک دربی باز است.

اتفاق امیدوارکننده برای پرسپولیس؛ گاریدو دربی‌باز است

خوان کارلوس گاریدو در مجموع ۱۴ بازی دربی در کشورهای مختلف تجربه کرده است. از این میان، او موفق به کسب ۴ پیروزی، ۷ تساوی و ۳ شکست شده است. این آمار نشان‌دهنده تجربه نسبتاً خوب او در مواجه با فشار و حساسیت‌های این نوع مسابقات است. گاریدو در کشورهای مصر، اسپانیا، الجزایر و مراکش روی نیمکت‌های مختلف در دربی حاضر شده و نکته جالب‌تر اینکه در کشور مراکش روی نیمکت هر دو رقیب در دربی نشسته است.

شروع کار گاریدو در دربی‌ها به ایالت والنسیا در کشور اسپانیا و دربی لاکومونیات بازمی‌گردد. این داربی بین دو تیم ویارئال و والنسیا برگزاری می‌شود و گاریدو به عنوان سرمربی تیم ویارئال در این شهرآورد ۵ بازی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و حاصل کارش در این بازی‌ها، یک شکست ۵ بر صفر، ۲ پیروزی با نتایج ۴ بر ۲ و ۲ بر صفر و ۲ تساوی صفر بر صفر و یک بر یک بوده است.

بیشترین حضور گاریدو در دربی‌های خارج از اسپانیا، مربوط به کشور مراکش بین دو تیم وداد و راجا کازابلانکا بوده و نکته جالب اینکه در کارنامه او هدایت هر دو تیم دیده می‌شود. گاریدو به عنوان سرمربی راجا ۳ دربی را پشت سر گذاشته و از این ۳ بازی یک شکست، یک تساوی و یک برد را در کارنامه خود به ثبت رسانده. او یک بار هم در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ هدایت تیم وداد مراکش را در داربی به عهده داشت که آن بازی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

پس از اسپانیا و مراکش، او به عنوان سرمربی تیم الاهلی مصر انتخاب شد و در بزرگ‌ترین دربی قاره سیاه میان الاهلی و الزمالک حضور داشته که حاصل کارش در این دیدارها 2 تساوی و یک برد بوده که پیروزی او به برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی فینال جام حذفی کشور مصر بازمی‌گردد.

گاریدو آخرین بار به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال اتحاد الجزایر در دربی الجزایر که بین دو تیم مولودیه و اتحاد برگزار می‌شود، حضور داشته و حاصل عملکردش در دو بازی، یک شکست یک بر صفر و یک تساوی صفر بر صفر بوده است.

سرمربی اسپانیایی سابقه 2 بازی مقابل استقلال را هم در کارنامه دارد. او زمانی که سرمربی العین امارات بود، تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه شد و در بازی رفت مقابل تیم وینفرد شفر به تساوی یک - یک رسید.  در بازی برگشت که فرهاد مجیدی پس از برکناری شفر روی نیمکت حضور داشت، العین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

گاریدو با این آمار نشان داده مربی با تجربه‌ای است و درصد بردهایش بالاست. سرمربی پرسپولیس امروز اولین دربی خود را در ایران تجربه خواهد کرد و سرخ ها امیدوارند که گاریدو با اتکا به این آمار خوب در دربی بزرگ تهران نیز برنده باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سرخ کابوس ابی

      ضمنا استقوار با وار هم در حد رقیب پرسپولیس گاریدو نیست!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج