۱۴۵۵۷۵۰
۱۰۵
۱۰۵
پ

توقف توپچی‌ها مقابل پسران برگامو

آرسنال و آتالانتا در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ورزش سه: آرسنال و آتالانتا در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

توقف توپچی‌ها مقابل پسران برگامو

آرسنال در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی آتالانتا به میدان رفت و این بازی که از سوی هر دو تیم با احتیاط زیادی دنبال می‌شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و آتالانتا که عقب نشسته بود به ضدحملات چشم داشت. در دقیقه 5 آرسنال به گلزنی نزدیک بود که ضربه سر دکلان رایس با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

توپچی‌ها تا نزدیکی محوطه جریمه خوب پیش می‌رفتند اما برنامه‌های گلزنی آن‌ها به خوبی پیش نمی‌رفت. مارکو کارنسکی در دقیقه 14 موفق شد ضربه ایستگاهی بوکایو ساکا را به خوبی مهار کند.

بازی توسط دو تیم متعادل پیش می‌رفت و این بیشتر آرسنال بود که با کنترل مالکیت توپ تلاش می‌کرد تا راهی برای گلزنی پیدا کند. در دقیقه 25 متئو رتگی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با چهارچوب دروازه آرسنال فاصله زیادی داشت.

نیمه اول بازی اتفاقات خاصی نداشت و هر چه به دقایق پایانی نزدیک می‌شد برنامه‌های تاکتیکی آرسنال پیش نمی‌رود چون آتالانتا میل زیادی به گلزنی و ایجاد حملات نداشت. با این وجود نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آتالانتا نیمه دوم را متفاوت شروع کرد و خیلی زود به فرصتی خوب برای گلزنی رسید. ادرسون پس از نفوذ به محوطه جریمه آرسنال به گلزنی نزدیک بود که با خطای توماس پارتی روی زمین افتاد و داور برای تصمیم‌گیری از VAR استفاده کرد.

پس از تشخیص سیستم کمک داور ویدیویی، ضربه پنالتی رتگی در دقیقه 51 ابتدا توسط داوید رایا مهار شد و سپس ضربه سر این بازیکن را هم رایا دور کرد تا دروازه‌اش را نجات داده و تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشته باشد.

بازی در نیمه دوم هم به نفع آرسنال دنبال نمی‌شد و میکل آرتتا تصمیم گرفت لئاندرو تروسارد و جورجینیو را در دقیقه 58 به بازی اضافه کرد. خوان کوادرادو که به تازگی وارد زمین شده بود، در دقیقه 67 ضربه‌ای دیدنی را به سمت دروازه آرسنال فرستاد که با فاصله بسیار کم از بالای تیرک افقی به بیرون رفت.

بازی در نیمه دوم کمتر از نیمه اول جذابیت و سرعت داشت و دو تیم متعادل کار را دنبال می‌کردند تا در دقیقه 73 رحیم استرلینگ و ریکاردو کالافیوری به ترکیب آرسنال اضافه شدند.

استرلینگ در دقیقه 77 فرصت گلزنی عالی در موقعیت‌ تک به تک با دروازه‌بان داشت اما ضربه او با فاصله بسیار زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا نتیجه بازی همچنان بدون تغییر بماند.

عملکرد آرسنال در نیمه دوم به شدت افت داشت و شاگردان آرتتا برخلاف انتظارات نمی‌توانستند با غلبه بر برنامه‌های دفاعی حریف راهی برای گلزنی پیدا کرده و در مقابل جان پیه‌‌رو گاسپرینی که از این روند رضایت داشت تیمش را به خوبی مدیریت کرد.

بازی در دقایق پایانی هم موقعیت خاصی نداشت و این دیدار که در کل لحظات هیجان‌انگیز کمی داشت، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم به یک امتیاز دست پیدا کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج