۱۴۵۵۶۳۱
۳۰۷۲
۳۰۷۲
پ

خط و نشان محکم و قاطعانه گاریدو برای مخالفان

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک با ابراز رضایت از روند نقل‌وانتقالات، درباره متد کاری‌اش در این تیم توضیحات جالب‌توجهی داد.

فوتبال ۳۶۰: سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک با ابراز رضایت از روند نقل‌وانتقالات، درباره متد کاری‌اش در این تیم توضیحات جالب‌توجهی داد.

خط و نشان محکم و قاطعانه گاریدو برای مخالفان

پرسپولیس کار خود را در فصل جدید لیگ برتر با تساوی مقابل ذوب‌آهن در اراک آغاز کرد و سپس سرخ‌پوشان پایتخت در تبریز برابر تراکتور متوقف شدند و در هفته سوم بود که طلسم نبردن‌های سرخ‌ها شکست و آن‌ها توانستتند در قزوین از سد فولاد خوزستان بگذرند. بعد از شکست دادن فولاد، شاگردان خوان کارلوس گاریدو کار خود را در لیگ نخبگان آسیا آغاز کردند که با نتیجه یک بر صفر مقابل الاهلی مغلوب شدند و حالا به دنبال آن هستند تا این شکست تلخ را با حفظ روند صعودی‌شان در لیگ برتر جبران کنند.

سرخ‌پوشان پایتخت طبق برنامه‌ریزی انجام شده باید فردا (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برابر آلومینیوم اراک به میدان بروند و پیش از انجام این مسابقه که اولین بازی پرسپولیس در تهران در فصل جدید لیگ برتر محسوب می‌شود، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران درباره نبرد با حریف اراکی پاسخ داد. گاریدو در جریان صحبت‌های خود پیش از دیدار با آلومینیوم، از روند فعالیت تیمش در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و بازیکنان جذب‌شده ابراز رضایت کرد.

به عنوان سرمربی از نقل‌وانتقالات باشگاه راضی هستم

خوان کارلوس گاریدو در پاسخ به سوالی درباره نتیجه جلسه روز گذشته‌اش با رضا درویش در زمینه جذب بازیکن جدید گفت: «مورد خاصی نمی‌بینم که پاسخ شما را بدهم. داشتن یک جلسه در داخل باشگاه مسئله‌ای عادی است. در خصوص جلسه داخل باشگاه نمی‌توانم توضیحی بدهم. از دیدگاه دیگری پاسخ سوال‌تان را می‌دهم. همان‌طور که می‌دانید زمان نقل‌وانتقالات تمام شده و فهرست تیم بسته شده است. ارزیابی‌ام از فهرست تیم مثبت است. امروز تمرکزمان روی بازی با آلومینیوم است، دیداری که اهمیت زیادی دارد. به عنوان سرمربی از نقل‌وانتقالات باشگاه راضی هستم. تلاش زیادی شد تا بهترین بازیکنان جذب شوند».

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت با اشاره به شرایط بازیکنان جدید تیمش توضیح داد: «بازیکنانی داریم که زمان نیاز دارند تا در بهترین سطح خود قرار بگیرند. لوکاس، میلاد سرلک، سعید مهری و ... بعدا به ما اضافه شده‌اند و نیاز به زمان دارند. اسکواد ما خوب است. سرمربی جدیدی وارد پرسپولیس شده و ایده‌های جدیدی وارد شده است. هر مربی ایده خودش را دارد. سرمربی دوست دارد با نظر شخصی خودش کار کند. آن چیزی که سرمربی درخواست دارد این است که همه چیز طبق متد او پیش برود. درخواست می‌کنم به من احترام بگذارند تا با متد خودم پیش بروم و هر کسی اجازه ندهد با متد خودم جلو بروم را کنار می‌گذارم. به عنوان مثال؛ اگر مترجم من درست ترجمه نکند، درخواست می‌کنم از تیم برود. من به افرادی حرفه‌ای در کنارم نیاز دارم تا به موفقیت برسم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج