۱۴۵۴۷۳۲
۲۲۳۲
۲۲۳۲
پ

آرای جدید کمیته انضباطی علیه پرسپولیس

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

سایت فدراسیون فوتبال:کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال امروز آرای خود در پرونده شکایت برخی افراد از باشگاه‌های مختلف را صادر کرده است. بر اساس احکام تعیین وضعیت باشگاه‌ها به مبالغی در قبال اعضای سابق خود محکوم شدند و باید این مبالغ را در اسرع وقت پرداخت کنند.احکام صادر شده از سوی تعیین وضعیت به شرح ذیل است:

-در پی شکایت علی تاج‌الدین از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای جدید کمیته انضباطی علیه پرسپولیس

-در پرونده شکایت میلاد زرین از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 250 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

-با توجه به شکایت محسن قربانی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 900 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34 میلیون و 650 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 100 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

-در پی شکایت رحیم مهدوی زهیوی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 280 میلیون و 640 هزار و 560 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج