قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۶۷۲
۲۸۸۸
۲۸۸۸
پ

گزینه جذاب پرسپولیسی‌ها ۲۴ ساعت وقت خواست

مهاجم سابق میلان تا فردا به پرسپولیسی‌ها پاسخ نهایی خود را اعلام می‌کند.

خبرورزشی: پرسپولیسی‌ها در سه هفته نخست لیگ برتر پنج امتیاز کسب کردند و یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف‌شان، نمایش متوسط در خط حمله بود. علی علیپور با دوران اوج خود فاصله دارد و عیسی آل کثیر نیز به جز یک پاس گل تقریبا اتفاقی، عملکرد چندان جالبی نداشته است. از طرفی داشتن تنها ۲ یا حتی سه مهاجم تخصصی برای سرمربی‌ای که به بازی کردن با ۲ مهاجم مرکزی علاقه دارد، کافی نیست و نیاز به حضور بازیکن دیگری در این پست خواهد بود.

گزینه جذاب پرسپولیسی‌ها ۲۴ ساعت وقت خواست

امبایه نیانگ مهاجم مطرح سنگالی که سابقه بازی برای میلان را هم دارد، گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله است. بعد از چندین روز مذاکره فشرده و البته تخفیفی که نیانگ به پرسپولیسی‌ها داده بود، دو طرف طی ۴۸ ساعته گذشته خیلی به عقد قرارداد نزدیک شدند و توافقات کلی هم انجام شد. دو طرف شرایط یکدیگر را قبول کردند و در آستانه امضای قرارداد هم پیش رفتند. با این حال یک پیشنهاد از باشگاه الوداد مراکش مانع از عقد قرارداد نیانگ و پرسپولیس شد.

نیانگ برای عقد قرارداد مردد شد و به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد تا فردا منتظر پیشنهاد رسمی تیم مراکشی می‌ماند. قرار است نیانگ امشب و یا فردا پاسخ نهایی خود را برای حضور در پرسپولیس به مدیران این باشگاه بدهد. مدیران پرسپولیس که به شدت تحت فشار قرار دارند، شروط نیانگ را پذیرفتند و حتی پیش نویس قرارداد را هم برای او فرستادند. حالا نیانگ قرار است پاسخ نهایی خود را تا ۲۴ ساعت آینده به پرسپولیس بدهد و تکلیف این انتقال را مشخص کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج