قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۲۰۹
۱ نظر
۲۹۳۲
۱ نظر
۲۹۳۲
پ

ستاره پرسپولیس فوتبالزده شد؟

درباره اوستون اورونوف که در بازی تیم ملی اربکستان و کره شمالی ناامید کننده ظاهر شد، یک روایت جالب به گوش می رسد!

خبرورزشی: درباره اوستون اورونوف که در بازی تیم ملی اربکستان و کره شمالی ناامید کننده ظاهر شد، یک روایت جالب به گوش می رسد!

ستاره پرسپولیس فوتبالزده شد؟

 اوستون اورونوف که در سه هفته اخیر در ترکیب پرسپولیس نیز درخشش فصل قبلش را نداشته و تنها با تکیه بر همان سرعت و تکنیک ذاتی اش در بازی آخر مقابل فولاد موفق به گلزنی شد، در تیم ملی ازبکستان نیز به روند ضعیف خود ادامه داد.

تیم ملی ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مقابل تیم کره شمالی به میدان رفت و با تک گل جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان خود به پیروزی رسید. اوستون اورونوف ستاره 24 ساله پرسپولیس نیز از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و درنهایت نیز با گرفتن نمره 6.6 در این بازی عنوان ضعیف ترین بازیکن تیم ملی ازبکستان را از آن خود کرد.

گفتنی است فشردگی بیش از حد رقابت های ملی و باشگاهی فشار بیش از حدی را به اورونوف وارد کرده و به نظر می رسد این بازیکن جوان به نوعی فوتبال زده شده است. مشکلی که در بین بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال به یک اپیدمی تبدیل شده است. در این میان نقش گاریدو به عنوان رهبر و همه کاره فنی پرسپولیس بسیار مهم است و باید دید برای رهایی ستاره تیمش از این وضعیت چه راهکاری را در نظر خواهد گرفت چرا که پرسپولیس برای ادامه لیگ و به ویژه لیگ نخبگان به یک اورونوف قبراق و سرحال نیاز دارد.

اورونوف در این مدت به دلیل حضور در المپیک و همراهی تیم ملی امید کشورش در المپیک پاریس فرصت استراحت نداشته و به نظر می رسد فوتبالزده شده است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کجا ضعیف بود تو پرسپلیس ! بهترین بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج