قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۵۸۴
۸ نظر
۱۰۲۷۰
۸ نظر
۱۰۲۷۰
پ

شوک به پرسپولیس؛ آقای ستاره به قطر می‌رود؟

ادامه درخشش "اوستون اورونوف" در ترکیب پرسپولیس همچنان این بازیکن را به یکی از گزینه‌های مورد توجه تیم‌های قطری تبدیل کرده است.

خبرورزشی: با توجه به حضور بازیکن ملی پوش تیم پرسپولیس در اردوی تیم ملی ازبکستان این بازیکن همچنان مورد توجه یکی از باشگاه‌های قطری قرار دارد.

به تازگی یک تیم قطری که نامش هنوز به طور دقیق مشخص نیست با ارسال یک پیشنهاد چشمگیر برای آژانس نقل و انتقالاتی که اوستون اورونوف از آن طریق به پرسپولیس آمده خواسته به خدمتگیری این بازیکن و پرداخت پول رضایت نامه‌اش شده است اما باشگاه پرسپولیس در این باره همه چیز را موکول به آینده کرده است.

از افراد نزدیک به این بازیکن مطلع شدیم با توجه به مهلت کم باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالاتی تابستانی باشگاه قطری به شدت در این باره پافشاری می‌کند تا هر طور شده نظر مساعد این بازیکن و باشگاه پرسپولیس برای انتقال اوستون اورونوف را جلب کند. این در حالی است که گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با قاطعیت به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به هیچ عنوان راضی به از دست دادن این بازیکن نخواهد بود.

شوک به پرسپولیس؛ آقای ستاره به قطر می‌رود؟

از سوی دیگر وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور مالکان جدیدش(شش بانک) این فرصت را به رضا درویش داده که نگرانی چندانی بابت مشکلات مالی نداشته باشد و از این رو فعلاً پاسخ پرسپولیس به پیشنهاد قطری همان جواب رد روزهای گذشته بوده است.

ناگفته نماند؛ با توجه به بروز چنین اتفاقی در تیر ماه سال جاری - که باشگاه العربی قطر به شدت خواستار به خدمتگیری عبدالکریم حسن مدافع فصل گذشته ملی پرسپولیس بود و در نهایت هم این بازیکن از جمع سرخپوشان رفت، هواداران تیم پرسپولیس نسبت به این موضوع نگرانند که مبادا در صورت سرازیر شدن دلارهای قطری به حساب باشگاه پرسپولیس "اوستون اورونوف" که این روزها یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم محبوبشان به شمار می‌رود از این تیم جدا شود. شاید اتفاقات تیر ماه سال جاری باعث شده تا قطری ها بر این موضوع اصرار کنند چون پیش بینی می کنند شاید در نهایت باشگاه پرسپولیس راضی به این انتقال بشود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اتفاقا پرسپولیس باید قرارداد جدیدی ۳ ساله با دستمزد ۳ برابر باهاش ببنده و از دستش نده تا اگرهم خواست بره از ترانسفرش پول خوبی بدست بیاره

    • پیمان

      باشگاه حق نداره اورونوف رو بفروشه حالا که اوضاع تیم خوبه هیچ بهانه ای پذیرفته نیست آقای درویش مراقب رفتارت باش هوادار پوستت رو ایندفعه قلفتی میکنه

    • ناشناس

      هشتک اخراج درویش

    • ناشناس

      از درویش و مدیران باشگاه هیچ بعید نیست که یک بازیکن تاثیرگذار دیگر را هم از دست بدهند

    • اریایی

      اگر میخواست تمدید کنه درویش تا الان کرده بود این یکی خودیگه رضایت نامه نمیخواد

    • مهدی

      به هیچ وج

    • __

      درویش یا قرارداد جدید یا خودت برو قطر

    • ناشناس

      زنده باد درویش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج