قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۱۵۱
۱۹۳۶
۱۹۳۶
پ

لیورپول، بی‌رحمانه خون شیاطین سرخ را ریخت

لیورپول موفق شد در دیدار با منچستریونایتد این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

برترین‌ها: تیم فوتبال لیورپول با نمایشی مقتدرانه در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد شکست سنگینی را به آنها تحمیل کرد و با درخشش محمد صلاح توانست این تیم را سه بر صفر شکست دهد.

کاسمیرو هافبک مطرح منچستر یونایتد در این مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و روی دو گل لیورپول تاثیرگذار بود.

نبرد دو سرمربی هلندی هیجان‌انگیز شروع شد تا این که اولین موقعیت جدی لیورپول در دقیقه ۷ با ضربه ترنت الکساندر آرنولد تبدیل به گل شد. اما این گل به‌دلیل این که محمد صلاح تأثیرگذار بود و در آفساید قرار داشت، توسط VAR رد شد! بازی به تدریج متعادل شد و یونایتد هم عقب ننشست تا باز هم ضربه بخورد. اما باز هم شیاطین‌سرخ نتوانستند در این نیمه دروازه‌شان را بسته نگه دارند و در دقیقه ۳۵ اشتباه مرگبار کاسمیرو به رایان خراون‌برخ رسید که پاس او به محمد صلاح با گلسازی ستاره مصری همراه شد. ارسال صلاح را لوئیس دیاس با ضربه سر تبدیل به گل کرد. دقیقه ۴۲ زوج مرگبار لیورپول یک مرتبه دیگر هم این تیم را به گل رساند. پاس زیبای محمد صلاح با ضربه زمینی لوئیس دیاس، دومین گل ستاره کلمبیایی را ثبت کرد.

نیمه دوم با این که منچستریونایتد برای کاهش فاصله تلاش می‌کرد، اما دقیقه ۵۶ محمد صلاح باز هم زهرش را ریخت. ستاره مصری این مرتبه خودش با شوتی دقیق دروازه آندره اونانا را فرو ریخت. لیورپول که دیگر نیازی نداشت برای گلزنی تلاش کند عقب کشید و شیاطین‌سرخ تلاش کردند تا بار شکست سنگین را کاهش دهند. 

لیورپول با این برد ۹ امتیازی شد و با توجه به گل زده کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم ایستاد. منچستریونایتد هم با ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

لیورپول، بی‌رحمانه خون شیاطین سرخ را ریخت


شرح گل‌ها:

منچستریونایتد ۰-۱ لیورپول (لوییس دیاز دقیقه ۳۴):اشتباه فاحش کاسمیرو باعث شد صلاح صاحب توپ شود و ارسال این بازیکن با ضربه سر دیاز وارد دروازه منچستریونایتد شد.

منچستریونایتد ۰-۲ لیورپول (لوییس دیاز دقیقه ۴۲): سناریو گل نخست تکرار شد. این بار هم صلاح روی اشتباه کاسمیرو توپ گیری کرد و در عمق دیاز را دید و این بازیکن کلمبیایی با ضربه خوب خود گل دوم را به ثمر رساند.

منچستریونایتد ۰-۳ لیورپول (محمد صلاح دقیقه ۵۵):پرس فوق العاده لیورپولی‌ها باعث شد این بار مینو در محاصره آنها توپ را لو دهد و صلاح که در عمق فرار کرده بود، صاحب توپ شد و سومین گل را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه منچستریونایتد کرد.

 

لیورپول، بی‌رحمانه خون شیاطین سرخ را ریخت

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج