قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۹۲۶
۴ نظر
۵۳۱۹
۴ نظر
۵۳۱۹
پ

آقایان عرق شرم نریزید، ما به خود تحقیری عادت کردیم!

کیفیت تصاویر تلوزیونی، شرایط ورزشگاه‌ها، شرایط عجیب و غریب زندگی، تفاوتی است که به وضح در زندگی ما و کشورهای همسایه دیده می‌شود!

ورزش مدیا: کیفیت تصاویر تلوزیونی، شرایط ورزشگاه‌ها، شرایط عجیب و غریب زندگی، تفاوتی است که به وضح در زندگی ما و کشورهای همسایه دیده می‌شود! 

مساله فقط وی‌ای‌آر قلابی و زمین بی‌کیفیت و تصاویر افتضاح تلویزیونی نیست. اصل بلایی که بر سرمان آمده، عادت تدریجی به زندگی در سطحی پایین و غیر استاندارد است. بیست سال پیش که آزادی در دست تعمیر بود، لااقل ورزشگاه تختی را داشتیم، امروز اما تختی فرسوده‌تر هم دیگر نفس ندارد. در نتیجه سرخابی‌های پایتخت، خانه به دوش اراک و قزوین هستند تا از رقبا میزبانی کنند. خداوکیلی چطور از مربیان و بازیکنان خارجی این دو تیم شرم نمی‌کنید بابت این که پایتخت سیزده میلیونی مملکت حتی یک چمن به دردبخور ندارد؟ چطور از خجالت آب نمی‌شوید بابت وی‌ای‌آر دکوری؟ بابت داوری که تا پای مانیتور می‌رود، اما مچل می‌شود و برمی‌گردد؟ بابت دوربین‌هایی که بعد از هزار سال، هنوز نمی‌توانند یک تصویر درست از محوطه جریمه بدهند؟ بروید تشکیلات لیگ دوی قطر و امارات را ببینید تا شاید بفهمید چند سال نوری از منطقه عقب افتاده‌اید.

آقایان عرق شرم نریزید، ما به خود تحقیری عادت کردیم!

فقط هم فوتبال نیست. این مشتی است از خروار. زندگی با استاندارد پایین یعنی عادت به خودروی بی‌کیفیت و جاده ناهموار و ترافیک‌های مجهول، یعنی خو گرفتن به تاریکی و بازگشت دستگاه‌های موتور برق جلوی مغازه‌ها، یعنی هر تابستان، از بیم اجاره بالای خانه، محله به محله و منطقه به منطقه پایین آمدن و به حاشیه رفتن، یعنی تبدیل وام خرید مسکن به وام ودیعه مسکن، یعنی تنزل سفر خارجی به داخلی، تازه اگر دستت به دهانت برسد، یعنی حذف و جانشینی گوشت با سویا. زندگی با استاندارد پایین یعنی هر ساعت با هزار مکافات متوسل انواع فیلترشکن شوی تا برسی به اینستاگرام و توییتر.

 کینگدام آرنا، ورزشگاه جدید الهلال فقط ظرف سه ماه ساخته شد، قطری‌ها هم استادیوم نهصدوهفتاد و چهار را بعد از میزبانی جام‌جهانی جمع کردند و هدیه دادند به کشورهای در حال توسعه. اینجا اما دو سال است که بازسازی سکوهای ورزشگاه پیر آزادی تمام نمی‌شود. مشکل هم فقط از ماست که خود تحقیریم و ناسپاس...!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کو گوش شنوا ،به سنگ می گفتی آب می شد

    • ناشناس

      واقعا حرف حق و گفتی

    • dievd

      دقیقا ،!مردم را به تلاش برای زنده ماندن رساندن!نه زندگی کردن

    • ناشناس

      متن عالی مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج