قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۸۱۰
۸ نظر
۱۰۰۶
۸ نظر
۱۰۰۶
پ

اعتراض فولاد: برابر پرسپولیس قانون VAR رعایت نشد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از رعایت نشدن پروتکل‌های مربوط به کمک داور ویدیویی در جریان دیدار با پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر انتقاد کرد.

ورزش سه: پس از دیدار روز گذشته فولاد و پرسپولیس بود که خوزستانی‌ها با انتشار ویدیویی از لحظه برخورد میان میلاد محمدی و محمدجواد محمدی، مدعی شدند که تیم داوری یک خطای پنالتی به سود این تیم اعلام نکرده و حالا نیز مدیرعامل فولاد به صحبت در این خصوص پرداخته است.

اعتراض فولاد: برابر پرسپولیس قانون VAR رعایت نشد

هوشنگ نصیرزاده با اشاره به اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گفت: مقررات بین‌المللی VAR در این مسابقه رعایت نشد. در یک صحنه که داور مجبور شد به مانیتور کنار زمین مراجعه کند، با تصاویر غیرمرتبط مواجه شد، چرا که اتاق فرمان قادر به انتقال تصاویر به داخل زمین نبود. با این وجود داور به زمین بازگشت و بازی پیگیری شد، در حالی که این موضوع خلاف مقررات فیفاست.

وی افزود: در چنین مواقعی پروتکل کمک داور ویدیویی اینگونه است که وقتی داور نمی‌تواند شخصاً تصاویر را بازبینی کند، باید مربیان و کاپیتان‌های دو تیم را فرابخواند و بگوید از این لحظه VAR نداریم و بازی بدون این سیستم ادامه پیدا خواهد کرد. زمانی که ایراد به وجود آمده برطرف شد و از اتاق فرمان به داور اعلام کردند که مشکل فنی وجود ندارد، داور باید دوباره همان شخصیت‌ها (کاپیتان‌ها و مربیان) را احضار و اعلام کند که سیستم کمک داور ویدیویی برقرار شده است.

نصیرزاده عنوان کرد: هیچ‌کدام از اتفاقات فوق در بازی روز گذشته رخ نداد و اگر گزارش این موضوع به فیفا برسد، ممکن است مورد سؤال واقع شویم.

مدیرعامل فولاد یادآور شد: آوردن کمک داور ویدیویی به هر شکل و روشی، چه با انتقاد و چه بی‌انتقاد کار مهمی بود. چون ابتدای راه هستیم، مشکلات وجود دارد، با این وجود آوردن VAR یک موفقیت است ولی اگر داور به پروتکل‌های این سیستم توجه نکند نمی‌توان از این پدیده به شکل مدرن و به خوبی استفاده کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • منصور،

      چشم درست میکنیم

    • ناشناس

      داوران لنگ بازی رو دراوردن

    • استقلال سرور پیروزی

      یحیی حالا استوری بذار

    • ناشناس

      بازی باید تکرار بشه و بس.

    • کولبرزخمی

      غیرمستقیم داره میگه به فیفاگزارش میدم

    • مهدی

      یه پنالتی طلب بازی بعدی استقلال

    • ناشناس

      عیبی نداره نیم فصل قانون میذارین وار برداشته بشه 😁

    • ا ح

      یحیی گل محمدی اعتراضی به داوری این بازی نداره ، نه به پنالتی که براشون نگرفتن نه به صحنه ‌ای که شاید اخراج داشت و وار کار نکرد به هیچکدوم اعتراضی نداشت خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج