قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۷۳۳
۳ نظر
۲۳۲۵
۳ نظر
۲۳۲۵
پ

دیشب اورونوف قلب هموطنش را نشانه گرفت

گل اول پرسپولیس به فولاد چند نکته جالب به همراه داشت.

ورزش سه: حرکت انفرادی اوستون اورونوف و گلی که او در بازی امشب مقابل فولاد زد، زمینه‌ساز اولین برد پرسپولیس در فصل جدید شد. البته که همین یک جمله تمام ابعاد گل ارونوف را نشان نمی‌دهد. اولین نکته این گل را باید در نبوغ این بازیکن جستجو کرد. ستاره ازبکستانی که از وقتی به پرسپولیس آمده نیمی از امید هواداران این تیم به برد را متوجه خودش می‌بیند، نشان داد همچنان می‌شود روی او حساب کرد.

دیشب اورونوف قلب هموطنش را نشانه گرفت

نکته دوم اینکه او با این گل بیش از پیش آمادگی خودش را نشان داد و از گاریدو گرفته تا همه پرسپولیسی‌ها را به درخشش در ادامه فصل امیدوار کرد.

نکته سوم اینکه اورونوف با توجه به دعوتش به تیم ملی ازبکستان برای حضور در دیدارهای مقدماتی انتخابی جام جهانی، با گل زده و روحیه بالا وارد فیفادی می‌شود و این موضوع قطعا به حفظ روند آمادگی او کمک می‌کند.

نکته چهارم و مهمتر اما نقطه مقابل اورونوف در گل امشب است؛ یوسوپوف دروازه‌بان فولاد! او هم ازبکستانی است و به تیم ملی این کشور دعوت شده اما شرایطی کاملا متفاوت دارد. تا پیش از هفته سوم یوسوپوف با 2 کلین‌شیت، به تنهایی در صدر جدول بهترین گلرهای این فصل لیگ برتر بود اما شلیک هموطنش فرصت حفظ این صدرنشینی را از او گرفت. گل اورونوف عدد صفر را از مقابل گل‌های خورده فولاد برداشت تا با توجه به نتایج این هفته تراکتور و گل‌گهر، حالا اخباری و بیرانوند هم در کنار یوسوپوف قرار بگیرند.

بالاخره در آخرین بازی قبل از تعطیلات فیفادی، ثبت اولین برد پرسپولیس در شب اولین باخت فولاد اتفاقی است که دو ازبکستانی در متن رقم خوردن آن بودند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • منصور،

      سمیعی نکونام جفت دلال خرابن

    • ناشناس

      شیرمردقهرمان خداحفظت کندتشکر

    • ناشناس

      نکونام من اورنف و میخواستم برام حسنف و گرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج