قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۱۲۹
۳ نظر
۲۱۳۲
۳ نظر
۲۱۳۲
پ

مدیرعامل سپاهان به رضا درویش کنایه زد

مهدی آذربایجانی در مورد اعتراض پرسپولیس به افزایش سقف بودجه صحبت کرد.

ورزش سه: مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگاران راجع به سقف بودجه باشگاه‌شان عنوان کرد: من امروز جلسه‌ای در سازمان لیگ دارم. گاهی فضای رسانه‌ای فشارهایی را روی افراد وارد می‌کند. باید دقیق مسائل را بررسی کرد و حسم این است امروز به نتیجه برسیم.

مدیرعامل سپاهان به رضا درویش کنایه زد

او در مورد شایعات عدم ثبت قرارداد لیموچی و احتمال جدایی او گفت: نه این احتمال وجود ندارد.

آذربایجانی در پاسخ به اعتراض درویش راجع به اضافه شدن پاداش آسیایی به سقف بودجه گفت: من یک سوال دارم، برترین‌های لیگ کجا بودند؟ چه تیمی ستاره‌هایش را از دست داد؟ ارتباط دادن خیلی مسائل به مسائل دیگر درست نیست‌. حرفه‌ای نیست که من بخواهم سراغ تیم‌های دیگر بروم. هر تیمی باید خودش تلاش کند و مسائلش را در خودش حل کند. اینکه ما نمی‌توانیم مسائل‌مان را حل کنیم و سراغ بقیه برویم، این حرفه‌ای نیست‌.

او در پاسخ به اینکه سپاهان بازیکن خوبی از دست نمی‌دهد مگر اینکه بهترش را بگیرد، گفت: اتفاقاتی که افتاد ترکیبی از مجموعه‌ مسائل است که بحث مالی هم مطرح است‌. شاید صددرصدی نباشد، ولی بخشی از آنکه بازیکن را حفظ کنیم یا برود به مسائل مالی برمی‌گردد.

آذربایجانی در مورد اینکه به نظرش سقف بودجه باید بماند یا حذف شود گفت: فیرپلی مالی اصل است. مسائلی که در دنیا قانون است باید انجام شود اما فیرپلی مالی معنایش سقف بودجه نیست. فیرپلی یعنی خرجت اندازه دخلت باشد. ما اصفهانی‌ها خیلی اهل حساب کتابیم و شاید از معدود جاهایی باشیم که دقیق محاسبه می‌کنیم.

آذربایجانی در خصوص اینکه گفته می‌شد سقف این باشگاه هزار میلیارد است گفت: ما باشگاه‌مان بیش از ۲۸ تیم در رشته‌های دیگر هم دارد. حدود ۶۰ درصد آن صرف فوتبال می‌شود. همان رقم سقف را مجمع ما در بحث بودجه از ما می‌پذیرد. ما یک عدد سنگین بازیکن ترانسفر کردیم. ما عددهایی را از سال گذشته داریم که قراردادشان را فسخ کردیم. من حس می‌کنم آن عددها طبق قانون می‌تواند به سقف ما اضافه شود که کم نیست. اگر بتوانیم این عددها را درست کنیم مسئله سقف بودجه ما حل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بی نشان

      باشگاه شله زرد خیلی سقف را رعایت کردی هرچی بازیکن ملی بود خریدی هرچی بازیکن سطح بالای اروپایی بود خریدی شما با این حساب بالای هزار میلیارد خرید داشتید در لیگ چندم شدید که این همه بازیکن هر سال می‌خرید جالب‌تر اینکه تو لیگ نخبگانم حضور نداری چطور فدراسیون مجوز را بهتون داده است چطور بازرسی کل کشور هیچ دخالتی در باشگاه شما نمی‌کنه متاسفیم با این وقاحت صحبت می‌کنید

    • ناشناس

      تو لنگی چرا فشاری شدی برات خوب نیست

    • ناشناس

      از بس که سوگلی بودن و از همه لحاظ حمایت شدن دیگه فکر میکنن صاحب همه باشگاه‌های کشور هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج