قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۱۲۰
۲ نظر
۳۵۹۸
۲ نظر
۳۵۹۸
پ

سپاهان به دنبال محروم کردن ستاره پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به تعهدش نسبت به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه فرشاد احمدزاده به سپاهان عمل نکرد تا این باشگاه در صدد شکایت از سرخ‌ها باشد.

ورزش سه: پرسپولیس در پنجره تابستانی موفق شد فرشاد احمدزاده را از سپاهان به خدمت بگیرد. در این توافق باشگاه پرسپولیس باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را در سه قسط به باشگاه سپاهان پرداخت می‌کرد.

سپاهان به دنبال محروم کردن ستاره پرسپولیس

دو قسط ابتدایی این توافق مربوط به فصل پیش‌رو است و قسط نهایی آن نیز در صورت تمدید قرارداد این بازیکن، باید در فصل آتی پرداخت شود.

با این حال طبق پیگیری خبرنگار ورزش سه، باشگاه پرسپولیس تا این لحظه نسبت به پرداخت اولین قسط مبلغ رضایت‌نامه به تعهدات خود عمل نکرده تا این باشگاه در صدد شکایت از سرخ‌ها و جلوگیری از حضور احمدزاده در بازی پیش رو باشد.

سپاهان به دنبال محروم کردن ستاره پرسپولیس

مبلغ قسط اولیه رضایتنامه فرشاد احمدزاده باید چند روز پیش به حساب باشگاه سپاهان واریز می‌شد و تا این لحظه این اتفاق نهایی نشده است و به نظر می‌رسد رضا درویش و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس در هیاهوی حواشی و اتفاقات اخیر، این موضوع را فراموش کرده و این مساله اکنون در آستانه بازی با فولاد می‌تواند موجب از دست رفتن این بازیکن از اسکواد خوان کارلوس گاریدو شود.

فرشاد احمدزاده بعد از دو فصل حضور در سپاهان در پنجره تابستانی و در شرایطی که مدنظر چند باشگاه قرار داشت، در نهایت با سرخ‌ها به توافق دست یافت. باشگاه سپاهان در توافقی جالب توجه برای صدور رضایتنامه این بازیکن، خواهان مبلغ رضایتنامه ابتدایی و در ادامه مبلغ نهایی در صورت تمدید قراردادش در فصل آتی شده است.

باشگاه پرسپولیس در نهایت با دو قسط شدن مبلغ رضایتنامه اولیه با این باشگاه به توافق دست یافت اما تا این لحظه که دومین هفته از لیگ برتر در فصل بیست و چهارم سپری شده است، نسبت به تعهدات خود برای پرداخت 5 میلیارد ابتدایی عمل نکرده است.

این اتفاق باعث شده تا سپاهان در تدارک شکایت از سرخ‌ها و جلوگیری از بازی احمدزاده تا زمان پرداخت مبلغ رضایتنامه باشد.

در شرایطی که سروش رفیعی نیز با محرومیت مواجه شده و گفته می‌شود گاریدو قصد استفاده از فرشاد احمدزاده در این پست را دارد، باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس موفق خواهند شد با سپاهان برای پرداخت مطالبات و جلوگیری از شکایت به توافق دست یابند یا این تیم با چالش جدی در آستانه بازی با فولاد خوزستان مواجه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تورو خدا لطف کنید محرومش کنید سلمانی و خدابنده لو بتوانند بازی کنند

    • ناشناس

      کاش محروم بشه بخدا رازی هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج