قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۵۵۱
۳۵۸۰
۳۵۸۰
پ

ستاره استقلال تهدید کرد: به زودی حقایق آشکار می‌شود!

کوین یامگا برای دریافت مطالباتش به باشگاه استقلال، دو مرتبه نوتیس داده است.

ورزش سه: وضعیت کوین یامگا و استقلال در شرایط پیچیده ای قرار دارد. ستاره فرانسوی که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه چشم با مشکلات بزرگی مواجه شده، در هفته های گذشته تلاش زیادی انجام داد تا بتواند به میادین بازگردد اما بخاطر شرایط خاصی که دارد، از لیست آبی ها کنار گذاشته شد.

ستاره استقلال تهدید کرد: به زودی حقایق آشکار می‌شود!

با این وجود، یامگا در تمرینات آلومینیوم اراک نیز شرکت کرد تا در صورت رضایت مجتبی حسینی، بتواند برای این تیم به میدان برود. انتقالی که هنوز وضعیت آن نامشخص است و ایرالکویی ها باید نظر نهایی خود را به این بازیکن اعلام کنند.
اما مسئله ای که در میان است، به نوتیس های یامگا برمیگردد که طی روزهای گذشته برای باشگاه استقلال ارسال کرده و خواستار دریافت مطالباتش شده است. او دو مرتبه به آبی ها نوتیس داده که در صورت عدم دریافت مطالباتش، بتواند قراردادش را فسخ کند.

ستاره استقلال تهدید کرد: به زودی حقایق آشکار می‌شود!

در این میان نیز گفته می شود که استقلالی ها به یامگا اعلام کرده اند بر سر میز مذاکره بنشیند تا طرفین برای فسخ دو طرفه، به توافق برسند. درخواستی که ناراحتی یامگا را نیز به دنبال داشته و او امروز با انتشار یک استوری به زبان فارسی، به این موضوع واکنش نشان داد.

لازم به ذکر است که باشگاه استقلال در روز گذشته با انتشار مصاحبه ای از پزشک تیم، رسماً از غیرقابل بازگشت بودن یامگا به ترکیب تیم خبر داده و حتی به این بازیکن توصیه شده بود تا در لیگ هایی با سطوح و فشار پایین تر شرکت کند تا سلامتی چشم دیگر او به خطر نیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج