قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۱۶۸
۴ نظر
۳۳۷۲
۴ نظر
۳۳۷۲
پ

یک ستاره از پرسپولیس رفتنی می‌شود

مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر می‌کردند با انتقال محمدمهدی احمدی به چادرملو می‌توانند نام محمد خدابنده‌لو را به‌عنوان سهمیه زیر ۲۵ سال رد کنند.

همشهری: خوان گاریدو و ایجنت‌های نزدیکش که حضور پررنگی در باشگاه پرسپولیس دارند به دنبال این هستند تا با جذب مهاجم نوک خارجی به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه پایان دهند.

یک ستاره از پرسپولیس رفتنی می‌شود

این در شرایطی است که با انتقال علی قلی‌زاده به جمع سرخپوشان لیست بزرگسالان پرسپولیس یک جای خالی خواهد داشت که به میلاد سرلک اختصاص داده شده است. در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر می‌کردند با انتقال محمدمهدی احمدی به چادرملو می‌توانند نام محمد خدابنده‌لو را به‌عنوان سهمیه زیر 25 سال رد کنند اما چون این بازیکن در فصل گذشته سهمیه بزرگسال پرسپولیس بوده این فصل نمی‌تواند سهمیه زیر 25 سال باشد.

درواقع بازیکنی می‌تواند جزء این سهمیه به حساب بیاید که پیش از این در باشگاه خودش جزء سهمیه زیر 23 سال بوده باشد. موردی که در پرسپولیس فقط شامل مهرشاد اسدی می‌شود. محمدمهدی احمدی و مهدی عبدی هم این شرایط را داشتند که هر دو با دریافت رضایتنامه از این باشگاه جدا شدند. در این میان اگر باشگاه پرسپولیس حتی نام اوستون اورونوف را فصل پیش در لیست زیر 23 سال رد می‌کرد الان می‌توانست او را در لیست زیر 25 سال قرار دهد. در همین راستا باخبر شدیم اگر باشگاه پرسپولیس نتواند چاره‌ای در این زمینه بیندیشد آن وقت شاید مجبور شود میلاد سرلک یا یکی از هافبک‌هایش را به تیم دیگری قرض دهد. با این اوضاع اگر گاریدو تشخیص دهد آخرین راهکار باشگاهش برای جذب مهاجم خارجی کنار گذاشتن یکی از این نفرات است احتمالا این کار را انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همون سرلک بره

    • ناشناس

      صادقی رو کنار بزنید در حد پرسپولیس نیست بخدا

    • مهران

      پرسپولیس دوزاری خوش چه عددی که این بازیکن درحدش باشد

    • ناشناس

      سرلک بره بهترین گزینه س

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج