قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۱۱۰
۱۰۵۷
۱۰۵۷
پ

تغییرات بزرگ در چلسی: دو ستاره کنار گذاشته شدند

رحیم استرلینگ و بن چیلول از لیست تیم چلسی برای دیدار پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا کنار گذاشته شده‌اند و شایعات درباره آینده آنها همچنان در حال افزایش است.

ورزش سه: پس از اینکه رحیم استرلینگ در جریان شکست ۲-۰ چلسی مقابل منچسترسیتی در خانه غایب بود، نمایندگان استرلینگ بیانیه‌ای منتشر کردند تا درباره نقش او در باشگاه شفاف‌سازی کنند. استرلینگ روز جمعه مطلع شد که در بازی مقابل سیتی حضور نخواهد داشت.

تغییرات بزرگ در چلسی: دو ستاره کنار گذاشته شدند

پس از بازی یکشنبه، انزو مارسکا درباره آینده استرلینگ گفت: «نمی‌دانم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که این یک تصمیم فنی بود و در روزهای آینده می‌خواهیم وضعیت را روشن کنیم، اما چیزی بیشتر از این نیست.

برای همه بازیکنان، آنها بازیکنان چلسی هستند. اگر قرار است بازیکنان چلسی باشند، سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم، اما این تصمیم در حال حاضر چیزی بیشتر از یک تصمیم فنی نیست. من می‌خواهم رحیم استرلینگ بماند، من همه ۳۰ بازیکنی که داریم را می‌خواهم. اما برای همه آنها جا نیست. بنابراین برخی از آنها باید بروند.»

چلسی اخیراً پدرو نتو را به خدمت گرفته که در بازی مقابل سیتی اولین بازی خود را انجام داد و ژوائو فلیکس نیز نزدیک به پیوستن به این باشگاه است. با تصمیم اخیر مارسکا برای کنار گذاشتن استرلینگ و بن چیلول از لیست تیم برای بازی پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا مقابل سروت، آینده این دو بازیکن نیز بیشتر از پیش نامشخص شده است.

چیلول، که در فصل قبل یکی از کاپیتان‌های چلسی بوده است، در طول دوران حضورش در استمفوردبریج با مصدومیت‌های زیادی مواجه بوده و به نظر می‌رسد که جدایی او بهترین گزینه برای همه طرف‌ها باشد. منچستریونایتد به چیلول علاقه نشان داده است، اگرچه آنها نصیر مزراوی، مدافع بایرن مونیخ، را نیز به خدمت گرفته‌اند.

چلسی پنجشنبه در اولین بازی پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا میزبان تیم سوئیسی سروت خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج