۱۴۴۸۰۹۷
۱۹۷۰
۱۹۷۰
پ

تراکتور و رویای پایان دادن به طلسم ۵ ساله پرسپولیس!

سرخ‌پوشان تبریزی امیدوارند بعد از نزدیک به ۵ سال بتوانند برابر پرسپولیس در خانه پیروز شوند.

فوتبال ۳۶۰:  هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌چهارم قرار است به مانند هفته نخست در ۲ روز پایانی هفته پیگیری شود. نگاهی به برنامه هفته دوم نشان می‌دهد که مهم‌ترین بازی هفته و شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل قرار است در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود؛ جایی‌که تراکتورِ متحول‌شده بعد از کسب پیروزی ۲گله در گام نخست مقابل مس رفسنجان باید برابر پرسپولیس قرار گیرد و سرخ‌پوشان پایتخت بعد از توقف در گام نخست مقابل ذوب‌آهن، در سودای کسب اولین پیروزی‌شان در لیگ بیست‌وچهارم هستند.

تراکتور و رویای پایان دادن به طلسم 5 ساله پرسپولیس!

تراکتور و پرسپولیس همواره دیدارهای جذاب و البته پرحاشیه‌ای را برابر هم برگزار کرده‌اند. حضور 4 بازیکن فصل گذشته پرسپولیس (علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و مهدی عبدی) در فهرست تراکتور باعث شده تا بیش از پیش جذابیت و حساسیت نبرد دو تیم افزایش پیدا کند. در این میان، باز بودن پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس بیرانوند سبب آن شده که توجهات به سوی دروازه‌بان شماره یک جدید سرخ‌پوشان تبریز و دروازه‌بان پیشین پرسپولیس بیش از سایر بازیکنان باشد.

کارنامه ناامیدکننده سرخ‌های تبریزی در ۱۰ رویارویی اخیر!

تراکتوری‌ها در طول 10 رویارویی اخیرشان با پرسپولیس تا پیش از مسابقه پنج‌شنبه‌شب، کارنامه ناامیدکننده‌ای از خود به جای گذاشته‌اند؛ به طوری‌که سرخ‌پوشان تبریزی در 10 مسابقه (در لیگ برتر و سوپرجام فوتبال ایران)، 9 بار برابر پرسپولیس مغلوب شده‌اند و تنها یک پیروزی در کارنامه تراکتوری‌ها دیده می‌شود. در طول نزدیک به نیم‌قرن تجربه رویارویی دو تیم، هیچ‌گاه چنین کارنامه از سرخ‌پوشان تبریزی به‌ثبت نرسیده و حالا آن‌ها بعد از پذیرش 3 شکست پیاپی مقابل پرسپولیس در سودای طلسم‌شکنی هستند.

اسکوچیچ می‌خواهد با یک تیر، ۲ نشان را بزند!

سرخ‌پوشان تبریزی آخرین‌بار در دور رفت لیگ بیست‌ودوم توانستند در تهران مقابل تراکتور بردی یک‌گله را به‌دست آورند. آخرین برد تراکتور در تبریز مقابل پرسپولیس هم به دور رفت لیگ نوزدهم باز می‌گردد؛ جایی‌که احسان حاج‌صفی توانست زننده گل برتری سرخ‌پوشان تبریزی باشد. حالا بعد از 1819 روز، تراکتوری‌ها امیدوارند که در نبرد پنج‌شنبه‌شب مقابل پرسپولیس بتوانند بار دیگر این تیم را در تبریز شکست بدهند. جالب آنکه دراگان اسکوچیچ هم در 5 دوئل قبلی‌اش با پرسپولیس (در نقش سرمربی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان)، 5 باخت پیاپی را تجربه کرده و این سرمربی کروات امیدوار است که در دیدار پیش‌رو هم بتواند طلسم تراکتور در تبریز را بشکند و هم اینکه سومین بردش مقابل پرسپولیس در دوران سرمربیگری‌اش در فوتبال ایران را به‌دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج