قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۱۹۸
۵۶۷۰
۵۶۷۰
پ

سیدجلال در انزلی روی نیمکت مربیگری نشست

یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ملوان طی دو دهه اخیر روی نیمکت این تیم می نشیند.

ورزشی سه:با حضور مازیار زارع روی نیمکت ملوان حالا چهره‌های محبوب دهه ۸۰ و ۹۰ این تیم در نقش مربی کنار مازیار زارع فعالیت می کنند.

این اتفاقی بود که برای سیدجلال رافخایی مهاجم  و کاپیتان گلزن سابق انزلی چی‌ها رخ داد و او در دیدار نخست مقابل گل گهر تارتار و کادری که فصل قبل در ملوان حضور داشتند در نقش کمک مازیار زارع روی نیمکت قوی اسپید انزلی نشست.

سیدجلال در انزلی روی نیمکت مربیگری نشست

رافخایی که تا چهار سال قبل برای ملوان بازی می‌کرد حالا در نقش مربی انگار آشیانه‌ای غیر از تیم محبوب خود ندارد و به همین خاطر بود که چیزی حدود 25 روز قبل دوباره در نقش مربی به تیم خودش برگشت.

به نظر می‌رسد با توجه به ارتباط خوبی که بین رافخایی و مازیار زارع وجود دارد سرمربی ملوان از او کمک می گیرد و همان رابطه دوران بازیگری در دوره مربیگری آنها هم برقرار است.نکته جالب اینجاست که استایل رافخایی و مدل موها و ریش او درست شبیه دوران اوج بازیگری‌اش شده و با سال‌های پایانی دوران فوتبال او کاملا متفاوت شده است.دومین سیدجلال مشهور انزلی چی‌ها که سابقه آقای گلی را در لیگ برتر دارد جزو بهترین‌های این باشگاه طی دو دهه گذشته بوده که 12 بازی ملی هم در کارنامه اش دیده می‌شود. نکته مهمی که برای بازیکنان باشگاه ملوان طی سال‌های اخیر به ندرت اتفاق افتاده است.

سیدجلال در انزلی روی نیمکت مربیگری نشست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج