قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۹۹۱
۶۸۸
۶۸۸
پ

شروع خوب باواریایی‌ها در جام حذفی

بایرن مونیخ در دور اول مسابقات جام حذفی فوتبال آلمان، با نتیجه ۴-۰ اولم را شکست داد.

ورزش سه: بایرن مونیخ در دور اول مسابقات جام حذفی فوتبال آلمان، با نتیجه ۴-۰ اولم را شکست داد.

شروع خوب باواریایی‌ها در جام حذفی

در آغاز فصل جدید فوتبال اروپا، بایرن مونیخ در اولین دور جام حذفی، مهمان اولم بود و موفق شد با دو گل توماس مولر در دقایق ابتدایی بازی و گل‌های کینگزلی کومان و هری کین این تیم را شکست دهد و به دور بعدی این مسابقات صعود کند.

در حالی‌که انتظار نمی‌رفت، اولین موقعیت بازی توسط اولم خلق شد. جایی که ضربه کراتنماکر در دقیقه ۵ با اختلاف نه‌چندان زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

هفت دقیقه بعد و پس از اینکه بایرن به طور کامل جلو کشیده بود، در شلوغی محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شدند. دروازه‌بان حریف ضربه استانیسیچ را دفع کرد اما توپ در ریباند به توماس مولر رسید و او توانست دروازه را باز کند. تنها دو دقیقه پس از گل اول بود که روی حمله‌ای دیگر، گنابری توپ را به مولر رساند و این بازیکن موفق شد با ضربه‌ای حساب‌شده دومین گل خود و بایرن را بزند.بایرن و مولر دست‌بردار نبودند. این ستاره باتجربه در دقیقه ۲۷ نیز در موقعیتی عالی صاحب توپ شد اما ضربه‌اش راهی به دروازه نبرد.

در ادامه نیمه اول همچنان بایرن صاحب توپ و میدان بود و اولم هر چقدر تلاش نکرد نتوانست به دروازه مهمان نزدیک شود. با این حال این نیمه در نهایت با همان دبل مولر خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۷ تل روی لبه محوطه جریمه موقعیت خوبی را به دست آورد اما ضربه‌اش با برخورد به دفاع منحرف شد.

لحظاتی بعد روی ارسالی به روی دروازه بایرن، چِسا فرصت داشت اختلاف را کاهش دهد اما ضربه‌اش را نویر به راحتی هر چه تمام‌تر گرفت.

در ادامه موقعیت خاصی رخ نداد و بایرن جریان بازی را مدیریت کرد. در دقیقه ۷۹ روی حرکت عالی اولیسه، توپ به کومان رسید و این بازیکن توانست گل سوم را هم بزند.

پس از این گل اولم به‌طور کامل امیدهایش را از دست داد و دیگر نتوانست به دروازه بایرن نزدیک شود. باواریایی‌ها هم در میانه میدان توپ را در زمین می‌گرداندند. در دقیقه ۳+۹۰، هری کین نیز که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود، روی پاس مولر گلزنی کرد تا در نهایت این بازی با پیروزی ۴-۰ بایرنی‌ها و صعودشان به دور بعد به اتمام برسد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج