قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۹۴۳
۱۴۰۴
۱۴۰۴
پ

گام سه امتیازی شاگردان مورایس با سه گل

تیم فوتبال سپاهان موفق شد اولین بازی فصل را با پیروزی ۳ بر یک پشت سر بگذارد.

ورزش سه: تیم فوتبال سپاهان موفق شد اولین بازی فصل را با پیروزی ۳ بر یک پشت سر بگذارد.

گام سه امتیازی شاگردان مورایس با سه گل

این دیداری است که سپاهان در ورزشگاه خانگی خود به کسب سه امتیاز می‌اندیشد و از سوی دیگر سعید اخباری و شاگردانش امیدوارند پس از صعود به لیگ برتر شروعی درخشان را با توقف یا پیروزی برابر مدعی عنوان قهرمانی رقم بزنند.  

این پیروزی البته آسان برای مورایس و شاگردانش رقم نخورد و آنها در دقیقه ۶۰ روی یک ضربه والی تماشایی ترس آخرین شکست خود را در ورزشگاه نقش جهان را به خاطر آوردند. 

سپاهان البته بازی را خوب آغاز کرد و در حالی که می‌توانست حتی در نیمه اول به گل دست پیدا کند، در نیمه دوم بود که با ضربه پنالتی کاوه رضایی در دقیقه ۵۴ که با تیزهوشی آریا یوسفی به دست آمده بود  به گل اول دست پیدا کرد. 

با این حال چند دقیقه بعد تیم فوتبال چادرملو روی یک والی تماشایی توسط محمد پاپی در دقیقه ۶۲ به گل تساوی دست پیدا کرد تا نگرانی هواداران سپاهان فزونی بگیرد و شعار علیه مدیران باشگاه را تشدید کنند.  

در شرایطی که اوضاع به سود سپاهان به نظر نمی‌رسید محمد کریمی روی پاس کاوه رضایی موفق شد در اوج التهاب در دقیقه ۶۹ دروازه حجت صدقی را برای دومین مرتبه باز کند. 

در ادامه بازیکنان سپاهان موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند و تیم سعید اخباری هم برای بازگشت دوباره تلاش می‌کرد اما درنهایت این سپاهان بود که از تجربه و تعویض‌های خود بهتر استفاده کرد و در دقیقه اول وقت های رضایی روی پاس تماشایی و دقیق کریمی و ضربه رضا شکاری به گل سوم دست یافت تا از کسب ۳ امتیاز در اولین بازی فصل مطمئن بشود. 

این بازی در شرایطی برگزار شد که نقش جهان اصلا وضعیت خوبی نداشت و شاید آخرین میزبانی را برای مورایس و شاگردانش برگزار کرد. سپاهان با پیروزی در اولین گام با امیدواری به ادامه مسابقات می‌اندیشد و در سوی دیگر اخباری و شاگردانش باید برای کسب اولین امتیاز تاریخ لیگ برتر همچنان منتظر بمانند و چشم به بازی خانگی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج