قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۷۹۳
۳۴۳۲
۳۴۳۲
پ

صعود تیم بزرگ فوتبال اروپا پس از ۳۴ ضربه پنالتی!

رمکو پاسفر، دروازه‌بان ۴۰ ساله، پنالتی تعیین کننده‌ای را در بازی آژاکس و پاناتینایکوس مهار کرد تا تیم هلندی به دور بعدی مقدماتی لیگ اروپا صعود کند.

ورزش سه: آژاکس برای شکست پاناتینایکوس و صعود به آخرین مرحله مقدماتی لیگ اروپا سختی کشید. آن‌ها این کار را بعد از ضربات طولانی پنالتی انجام دادند که در آن ۳۴ ضربه به سمت دروازه‌ها زده شد! رمکو پاسفر ۴۰ ساله با مهار پنالتی تعیین‌کننده، خودش را عنوان قهرمان بازی امشب معرفی کرد.

صعود تیم بزرگ فوتبال اروپا پس از ۳۴ ضربه پنالتی!

فرانچسکو فاریولی که به تازگی دومین دوران حضورش در آژاکس را پس از تجربه تلخ قبلی آغاز کرده، اکنون می‌تواند یک نفس راحتی بکشد.

آژاکس در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برنده شده بود و با برتری در آمستردام از حریفش میزبانی می‌کرد. در جریان بازی، آن‌ها فرصت‌های زیادی داشتند تا برتری خود را دو برابر کنند و عملاً صعودشان قطعی شود.

با این حال، پاناتینایکوس در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کرد و وقتی یک دقیقه به پایان بازی مانده بود، گل تِتِه‌ وارد دروازه آژاکس شد که به همین دلیل بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

پاناتینایکوس با این نتیجه امیدوار بود به هر قیمتی از ضربات پنالتی در ورزشگاه یوهان کرویف جلوگیری کند و بازی را در وقت‌های اضافه تمام کند. در نهایت شاگردان فاریولی مقاومت کردند و بازی را به نقطه پنالتی رساندند که این ضربات خودش به تنهایی یک مسابقه حساس بود.
در ضربات پنالتی ۶ بازی دوباره پنالتی زدند و برابی از آژاکس دوباره پنالتی از دست داد.  پس از اینکه آنتون خائی موفق شد ضربه پنالتی را برای آژاکس به گل تبدیل کند، پاسفر موفق شد ضربه تونی ویهِنا را مهار کند و تیمش را به مرحله بعدی برساند.

صعود تیم بزرگ فوتبال اروپا پس از ۳۴ ضربه پنالتی!

پاسفر به غیر از مهار 5 ضربه پنالتی با یک مرتبه گلزنی در این ضربات حساس بدون شک ستاره بازی امشب بود.

صعود تیم بزرگ فوتبال اروپا پس از ۳۴ ضربه پنالتی!

شاگردان فاریولی اگر بخواهند به دوره بعدی لیگ اروپا راه پیدا کنند، همچنان باید بر تیم لهستانی یاگیلونیا (که از لیگ قهرمانان سقوط کرده) غلبه کنند. آژاکس هنوز زنده است و انتظار می‌رود که شب‌های اروپایی در آمستردام طولانی باشد.

صعود تیم بزرگ فوتبال اروپا پس از ۳۴ ضربه پنالتی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج