قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۸۱۱
۱ نظر
۱۶۱۵
۱ نظر
۱۶۱۵
پ

از این عکس مدال المپیک بیرون می‌زند!

هادی ساعی و علیرضا دبیر از ۱۷ مدال المپیک تاثیر مستقیم داشته اند!

برترین‌ها: هادی ساعی و علیرضا دبیر دو قهرمان سال‌های نه چندان دور ورزش ایران، بعد از افتخارآفرینی در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، این بار در موقعیتی متفاوت و ریاست فدراسیون تکواندو و کشتی بازهم موفق به کسب مدال برای ورزش ایران شدند.

از این عکس مدال المپیک بیرون می‌زند!

ساعی ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده دارد و علیرضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی را در اختیار دارد، تکواندو در 4 وزن موفق به کسب 4 مدال، یک طلا، دو نقره و یک برنز شد و کاروان کشتی ایران هم با یازده ورزشکار 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز کسب کردند تا در مجموع 8 مدال هم توسط کشتی‌گیران ایرانی به دست بیاید.

در بین 41 ورزشکاری که در المپیک پاریس حاضر شدند در نهایت این دو ورزش بودند که توانستند مدال المپیک کسب کنند و شاید اگر این مسئله به الگویی تبدیل شود تا تیم‌های ورزشی کشور تحت نظر قهرمان‌های همان ورزش و کسانی که در بالاترین سطح آن ورزش افتخارآفرینی کردند سپرده شود شرایط بهتری به صورت کلی برای ورزش ایجاد خواهد شد.

هادی ساعی هنوز با 2 مدال طلایی که در المپیک 2004 و 2008 و برنزی که در 2000 سیدنی کسب کرده موفق‌ترین ورزشکار تاریخ ایران در المپیک است و همچنین علیرضا دبیر یک مدال طلای المپیک در 2000 سیدنی دارد.

با در نظر گرفتن مدال‌هایی که آنها در زمان ریاست فدراسیون کسب کردند، این دو ورزشکار در مجموع در 17 مدال المپیک تاثیر مستقیم داشته اند!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کار باید داد دست کار دان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج