قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۶۹۵
۱ نظر
۳۳۴۵
۱ نظر
۳۳۴۵
پ

سپاهان رکورد پرسپولیس را شکست

باشگاه سپاهان با مبلغ یک میلیون و ششصد هزار دلار رضایت به انتقال محمدجواد حسین‌نژاد داده است.

ورزش سه: فصل گذشته پس از درخشش محمدجواد حسین‌نژاد باشگاه سپاهان قراردادی ۵ ساله با این ستاره نوظهور فوتبال ایران امضا کرد و بندی در قرارداد او گنجانده شده که تنها در صورت جلب رضایت باشگاه سپاهان امکان جدایی برای این بازیکن وجود دارد.

سپاهان رکورد پرسپولیس را شکست

این بند به مدیر برنامه‌های حسین‌نژاد که چشم‌ها را در لیگ داخلی و همینطور برخی باشگاه‌های اروپایی به خود خیره کرده بود اجازه داد تا برای جدایی او با چند باشگاه نظیر ستاره سرخ بلگراد وارد مذاکره شود و درنهایت پس از چند هفته پرابهام پیرامون پدیده فصل گذشته فوتبال ایران دو روز پیش بود که خبر پیوستن حسین‌نژاد 21 ساله به آنژی ماخاچ قلعه روسیه پیوست.
حالا طبق اخبار موثق باشگاه سپاهان که با انتقال یک میلیون دلاری ستاره‌ جوانش به ستاره سرخ بلگرد موافقت نکرده بود، با جدایی او و پیوستنش به آنژی ماخاچ قلعه‌ که مدیران این باشگاه روسی یک میلیون و ششصد هزار دلار برای جذب حسینی هزینه کردند، موافقت کرده است. همچنین در صورت ادامه درخشش حسین‌نژاد و پیوستن او به تیمی بهتر با مبلغی بیشتر، باشگاه سپاهان مطابق روال معمول درصدی از انتقال بعدی بازیکن پرورش یافته آکادمی خود دریافت خواهد کرد.
سپاهان رکورد پرسپولیس را شکست
این مبلغ بی‌شک به مانند جدایی عبدالکریم حسن از اردوی سرخپوشان می‌تواند کمک بزرگی به سپاهان برای جذب بازیکنان جدید تحت قوانین شدید فدراسیون و سازمان لیگ جهت رعایت سقف بودجه باشد و دست مدیران سپاهان را برای جذب بازیکن در دو پست هافبک و مهاجم برای مورایس باز کرد.
البته فروش حسین نژاد و درآمد یک میلیون و ششصد هزار دلاری تنها بخشی از درآمدهای باشگاه سپاهان در پنجره تابستانی لیگ بیست و چهارم است و به این مبلغ دریافتی از فروش بازیکنانی نظیر فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان و شهریار مغانلو نیز اضافه می‌شود که مبلغ قابل توجهی خواهد بود. همچنین فصل گذشته سپاهان در میانه فصل اقدام به فروش محمد قربانی به مبلغ یک میلیون دلار کرد که این درآمد نیز به تازگی توسط باشگاه اورنبورگ به باشگاه اصفهانی پرداخت شده است.

البته مهدی آذربایجانی مدیرعامل سپاهان دیدگاه متفاوتی دارد و در آخرین مصاحبه خود اینطور درباره درآمد کسب شده از فروش حسین‌نژاد به خبرنگاران توضیح داده است:« ببینید واقعا عدد عددی نیست که بتواند پوشش بدهد. اگر به دلار حساب کنیم هفت میلیون دلار اجازه خرید به ما داده شده است. حدود دو میلیون دلار هم بیشترین عدد ترانسفر را داشته‌ایم. حدود 10 میلیون دلار اسکوآد تیم ما است و حالا شباب را ببینید. البته همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ در تلاش هستند.»
در این شرایط باید دید مدیران باشگاه سپاهان چقدر در مدت زمان باقی مانده تا پایان پنجره تابستانی در جذب بازیکنان مورد نظر ژوزه مورایس موفق عمل خواهند کرد و تیمی قدرتمندتر از چیزی که تاکنون ساخته‌اند را روانه مسابقات در سه جام پیش رو برای تیم محبوب شهر اصفهان می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • Sh

      شله زرد سولاخ خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج