قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۸۹۹
۲۰۰۶
۲۰۰۶
پ

تصویر عجیب از قهرمان المپیک که در پارک‌ می‌خوابد!

توماس چکان، شناگر ایتالیایی و برنده مدال طلای المپیک، پس از اعتراض به شرایط دهکده المپیک در پاریس، در پارکی در حال چرت زدن دیده شد.

ورزش سه: توماس چکان، شناگر ایتالیایی و برنده مدال طلای المپیک، پس از اعتراض به شرایط دهکده المپیک در پاریس، در پارکی در حال چرت زدن دیده شد.

چکان که این هفته در مسابقه ۱۰۰ متر کرال پشت مردان طلا گرفت، گفته بود که «خوابیدن در شب و بعدازظهر در محل اقامت ورزشکاران بسیار سخت است» و این شرایط امسال نتوانسته رضایت ورزشکاران را جلب کند.

تصویر عجیب از قهرمان المپیک که در پارک‌ می‌خوابد!

او گفت: «در دهکده المپیک تهویه مطبوع وجود ندارد، هوا گرم است و غذا بد. بسیاری از ورزشکاران به همین دلیل جابجا می‌شوند. این نه بهانه است و نه عذر، بلکه واقعیتی است که شاید همه از آن آگاه نباشند.»

چکون افزود: «معمولاً وقتی در خانه هستم، همیشه بعدازظهرها می‌خوابم. اینجا واقعاً با گرما و سر و صدا مشکل دارم.»

اکنون تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که چکان برای استراحت به اقدامی عجیب متوسل شده است. حسین علی‌رضا، قایقران عربستان سعودی، چکان را در حال چرت زدن روی حوله‌ای در پارک مشاهده کرد و تصویری از این صحنه عجیب را در اینستاگرام منتشر کرد. هنوز مشخص نیست که این تصویر قبل یا بعد از حذف چکان و تیم ایتالیا از مسابقات مقدماتی ۴×۱۰۰ متر مردان گرفته شده است.

تصویر عجیب از قهرمان المپیک که در پارک‌ می‌خوابد!

این شناگر ۲۳ ساله به همراه کوکو گاوف، آریان تیتماس و اسیا تواتی به شرایط اقامتی که توسط سازمان‌دهندگان المپیک پاریس فراهم شده، اعتراض کرده‌اند. پس از دفاع از مدال طلای المپیک خود در مسابقه ۴۰۰ متر آزاد، تیتماس، شناگر استرالیایی، احساس کرد که اگر در محل اقامت بهتری اسکان داشت، می‌توانست رکورد جهانی را بشکند.

تصویر عجیب از قهرمان المپیک که در پارک‌ می‌خوابد!

او در مصاحبه‌ای پس از مسابقه گفت: «احتمالاً روز من نبود، اما زندگی در دهکده المپیک کار را سخت می‌کند. این وضعیت قطعاً برای ثبت عملکرد عالی ساخته نشده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج