۱۴۴۳۲۴۴
۱ نظر
۳۳۱۰
۱ نظر
۳۳۱۰
پ

ستاره محبوب به اردوی پرسپولیس اضافه شد

اوستون اورونوف بعد از ظهر امروز به اردوی پرسپولیس در ترکیه اضافه شد.

خبرورزشی: اوستون اورونوف، ستاره ازبک پرسپولیس بعد از پایان فصل لیگ برتر ایران در دیدارهای تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی شرکت کرد و سپس به اردوی تیم امید ازبکستان برای بازی‌های المپیک پاریس پیوست.

ستاره محبوب به اردوی پرسپولیس اضافه شد

اوستون در دو بازی ابتدایی ازبک‌ها در المپیک هم حاضر بود و طبیعی به نظر می‌رسید که غایب بزرگ اردوی پرسپولیس در ترکیه باشد. در ادامه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با ترک اردوی ازبک‌ها در المپیک این وینگر تکنیکی از روز جمعه به اردوی این تیم اضافه می شود. 

در همین ارتباط خبردار شدیم اورونوف ساعتی قبل به ترکیه رسید و در اردوی سرخ پوشان در استامبول حاضر شد و خود را به گاریدو معرفی کرد. حال باید دید با توجه به این که اورونوف در این مدت هیچ استراحتی نداشته و مدام در پرسپولیس، تیم ملی اربکستان و تیم المپبک حضور داشته، گاریدو چه تصمیمی در مورد نوع تمرینات این وینگر تکنیکی خواهد گرفت. به هرحال او در حالی به اردوی پرسپولیس اضافه شده که هیچ استراحتی در تابستان نداشته و هر لحظه به دلیل فشار بیش از حد تمرینات و مسابقات ممکن است دچار مصدومیت شود و به همین دلیل نوع ریکاوری او بسیار مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سلام درویش همین ابتدای فصل قرارداد 3ساله دیگه باهاش ببنده نه که تو بازی آسیا ببینن توان مقابله با عرب ها را از مالی نداشته باشه مثل عبدلکریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج