۱۴۴۲۹۴۲
۲۲۶۴
۲۲۶۴
پ

آبی‌ها بالاخره با سرمربی جدید برنده شدند!

چلسی در دیداری دوستانه برابر کلاب آمه‌ریکا توانست با نتیجه ۰-۳ به پیروزی برسد.

ورزش سه: چلسی در دیداری دوستانه برابر کلاب آمه‌ریکا توانست با نتیجه ۰-۳ به پیروزی برسد.

آبی‌ها بالاخره با سرمربی جدید برنده شدند!

چلسی نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکه در شهر آتلانتا روبروی کلاب آمه‌ریکا به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و ناکامی‌های چند بازی اخیر را جبران کند. 

انزو مارسکا چند هفته قبل به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت این تیم گرفت، اما از زمان حضورش در این تیم نتوانسته بود در هیچ دیداری به پیروزی برسد و یک تساوی برابر رکسام و شکست ۱-۴ برابر سلتیک حاصل کار او در طول این مدت بود. 

این تیم نیمه شب گذشته روبروی کلاب آمه‌ریکا قرار گرفت و توانست خیلی زود در دقیقه سوم از روی نقطه پنالتی و توسط کریستوفر انکونکو به برتری برسد. این گل زودهنگام تاثیر بسیاری در روحیه بازیکنان این تیم داشت و آنها موفق شدند در دقیقه ۲۱ هم با گلی که ماریک گویو زد اختلاف را دو برابر کنند. 

 

هر دو تیم به رسم دیدارهای دوستانه تورهای پیش فصل در نیمه دوم تغییرات بسیاری را در ترکیب تیم‌هایشان داشتند و تقریبا همه بازیکنان را عوض کردند تا فرصت حضور در زمین را داشته باشند و تلاش‌های حریف برای بازی کردن دروازه این تیم بی‌نتیجه ماند تا دقیقه ۷۹ که آبی‌های لندن موفق شدند بار دیگر از روی نقطه پنالتی و توسط نونی مادوئکه گل بزنند و حساب کار را ۰-۳ کنند که در نهایت هم بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج