قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۲۶۵۳
۲ نظر
۲۳۸۵
۲ نظر
۲۳۸۵
پ

پرچمدار ایتالیا در المپیک پاریس مجبور به ازدواج مجدد شد!

اشتیاق پرچمدار ایتالیا کار دستش داد.

ایران ورزشی: مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرقی اساسی با سایر المپیک‌ها داشت و برای اولین بار در استادیوم برگزار نشد، بلکه کاروان هر کشور با قایق از رودخانه سن در قلب پاریس رد می‌شد. در این میان، جانمارکو تامبری پرچمدار کاروان ایتالیا و قهرمان پرش ارتفاع، آنقدر با شور و هیجان پرچم کشورش را تکان می‌داد که حلقه ازدواجش از دستش بیرون آمد و به داخل رودخانه افتاد.

پرچمدار ایتالیا در المپیک پاریس مجبور به ازدواج مجدد شد!

جانمارکو برای اینکه بابت چنین اشتباه بزرگی از همسرش عذرخواهی کند و از دلش دربیاورد، نامه‌ای عاشقانه و زیرکانه برای او در اینستاگرام نوشت که در متن نامه آمده است: «متأسفم عشقم، خیلی متأسفم. آب زیاد، چند کیلویی که در چند ماه گذشته از وزنم کم شده یا شاید اشتیاق بیش از حد از کاری که انجام می‌دادیم. احتمالاً هر سه مورد. دیدم که پرواز می‌کند، صدای برخوردش به کف قایق را شنیدم و بارقه امید... اما متأسفانه جهش اشتباهی داشت و دیدم که در هوا هزار بار چرخید و در آب شیرجه زد، انگار آنجا تنها جایی بود که دلش می‌خواست باشد. این چند لحظه تا ابد طول کشید. اما شاید قرار بود که این اتفاق بیفتد. حالا برای همیشه در بستر رودخانه شهر عشق می‌ماند. به نظرم کار بد دیروز جنبه شاعرانه‌ای داشت و اگر تو بخواهی انگشتر تو را نیز به رودخانه می‌اندازیم تا آنها برای همیشه با هم باشند و ما یک بهانه دیگر خواهیم داشت، همانطور که همیشه می‌خواستی، تا عهدمان را تجدید کنیم و دوباره ازدواج کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه عاشقانه و زیبا 😍

    • ناشناس

      آه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج