۱۴۴۲۱۸۹
۱۱۳۴
۱۱۳۴
پ

بهترین تکنیک‌های فوتبالی را از ۷ اسطوره فوتبال جهان بیاموزید!

دوره آموزشی و مهارتی «فوتبال» از ابتدای فصل تابستان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های «فیلیمومدرسه» بوده است؛ این دوره هیجان‌انگیز حرکات تکنیکی و خاص ۷ بازیکن بزرگ فوتبال را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

برترین‌‌ها: دوره آموزشی و مهارتی «فوتبال» از ابتدای فصل تابستان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های «فیلیمومدرسه» بوده است؛ این دوره هیجان‌انگیز حرکات تکنیکی و خاص ۷ بازیکن بزرگ فوتبال را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

بهترین تکنیک‌های فوتبالی را از 7 اسطوره فوتبال جهان بیاموزید!

فوتبال یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین ورزش‌های سراسر جهان است. این ورزش تا امروز اسطوره‌های زیادی را برای جوامع مختلف با فرهنگ‌ها و عقاید متفاوت کشف کرده، اسطوره‎‌هایی که باعث و بانی اشک‌ها و لبخندهای زیادی در طول تاریخ بوده‌اند. این افراد برای تبدیل شدن به بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، نه تنها برای داشتن بدنی قوی و برتر تلاش کردند، بلکه به مرور زمان به مهارت‌های فنی مورد نیاز این ورزش هم مسلط شدند.

«فیلیمومدرسه» در جدیدترین دوره خود به سراغ آموزش «فوتبال» رفته و در 12 قسمت حرکات تکنیکی و خاص 7 بازیکن بزرگ فوتبال مانند کریستین رونالدو، لئونل مسی، کیلیان امباپه، نیمار جونیور، رونالدینیو، لوکا مودریچ، لوییز سوارز را به نمایش می‌گذارد و آموزش‌هایی می‌دهد که علاقه‌مندان با تمرین آنها بتوانند همان حرکات را در زمین فوتبال انجام دهند.

ازجمله تکنیک‌هایی که در این دوره آموزشی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده، پا عوض کردن به شیوه رونالدو، شوت کات دار به شیوه مسی، آموزش دریبل رونالدینیویی، استپ توپ روی هوا به سبک لیونل مسی و... است، تکنیک‌هایی که هرکدام در طول زمان در دنیای فوتبال تحولات زیادی ایجاد کردند.

دوره آموزشی و مهارتی «فوتبال» از اول تابستان در کنار آموزش‌های «نجوم»، «زبان کره‌ای»، «کارگاه ساخت اسلایم» و آموزش «آشپزی ویژه کودکان» جزو پربازدیدترین محتواهای «فیلیمومدرسه» بوده است که علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه اشتراک این پلتفرم کمک آموزشی به تمام دوره‌ها دسترسی داشته باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج