۱۴۴۲۱۳۵
۲۸۵۰
۲۸۵۰
پ

قابی که استقلالی‌ها را برای لیگ برتر امیدوار می‌کند

حضور همزمان ابوالفضل جلالی و رامین رضاییان تصویری لذت‌بخش برای استقلالی‌ها بود.

ورزش سه: رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی دو بازیکن کناری استقلال در فصل جدید شرایطی را برای آبی‌ها رقم خواهند زد تا با توازن خوبی از جناحین روی دروازه رقبا حملاتی را طراحی کنند و این اتفاق کمک بزرگی به هافبک‌های استقلال خواهد کرد تا فضای خوبی برای بازیسازی و از فشار خارج شدن داشته باشند.

قابی که استقلالی‌ها را برای لیگ برتر امیدوار می‌کند

استقلالی‌ها با تنوع هجومی خوبی که رامین رضاییان در اجرای حرکات هجومی دارد و تخصص بالایی که جلالی در ارسال توپ و رفت و برگشت‌های مداوم در طول نود دقیقه دارد می‌توانند هر تیمی را آزار دهند، ضمن اینکه میلاد زکی‌پور مدافع سریع و قلدر را هم در اختیار خواهند داشت و حتی در طول نود دقیقه می‌توانند با انرژی تازه‌ای و تقسیم زمان بازی بین دو بازیکن سمت چپ فشار حملات را در طول 90 دقیقه یکنواخت نگه دارند و جناح راست حریف را آزار دهند.

قابی که استقلالی‌ها را برای لیگ برتر امیدوار می‌کند

در تمرین روز گذشته استقلال ابوالفضل جلالی و رامین رضاییان ارتباط جالبی با یکدیگر داشتند و به نظر می‌رسد که این دو بازیکن در طول تمرینات می‌توانند به هماهنگی خوبی برسند که در صورت نفوذهای ناگهانی و فرار از مدافعان حریف یکدیگر را هم صاحب موقعیت گلزنی کنند و به زوجی فراموش نشدنی برای استقلالی‌ها تبدیل شوند.

استقلال در سمت راست سامان تورانیان را در اختیار دارند و در صورتی که مشکل کوین یامگا هم حل شود به شکل عجیبی سمت و چپ این تیم استانداردهای لیگ ایران را رد می‌کند و قدرت زیادی پیدا می‌کند، حضور جلالی و زکی‌پور در سمت چپ، رضاییان و یامگا در سمت راست حتی روی کاغذ هم وحشتناک است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج