۱۴۴۱۸۰۹
۱ نظر
۳۳۱۷
۱ نظر
۳۳۱۷
پ

تکلیف بازیکن جنجالی استقلال امروز مشخص می شود

مرادمند که عکس‌های خود با لباس استقلال را نیز در مقطعی از صفحه شخصی‌اش پاک کرد تا شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شود، هنوز با هیچ تیمی قرارداد جدید نبسته است.

همشهری آنلاین: محمدحسین مرادمند یکی از بازیکنان خبرساز در نقل و انتقالات محسوب می‌شود؛ این بازیکن چندین بار در هفته‌های گذشته با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد صحبت کرد اما توافقی حاصل نشد.

تکلیف بازیکن جنجالی استقلال امروز مشخص می شود

درباره مرادمند شایعات زیادی مبنی بر جدایی از استقلال و حضور در تیم‌های دیگر هم مطرح شد اما این مدافع باتجربه هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده است.

مرادمند که عکس‌های خود با لباس استقلال را نیز در مقطعی از صفحه شخصی‌اش پاک کرد تا شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شود، هنوز با هیچ تیمی قرارداد جدید نبسته است. از سوی دیگر او برای ماندن در استقلال هم خواهان عقد قرارداد جدید با شرایط خاص است که به همین خاطر با مدیران باشگاه به توافق نرسیده است.

در این شرایط مرادمند امروز به دیدار مسئولان استقلال می‌رود تا با آنها به گفت‌وگو بنشیند و درباره شرایط خود صحبت کند. باید دید در جلسه امروز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و مرادمند چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من تاجی ام، اما نباید مديرعامل های دو باشگاه آبی و قرمز اجازه دهند بازیکن ها حرفشونو به کرسی بنشونند، حالا بازیکنی که ستاره تیم باشه نازش خریدار داره اما بازیکن های معمولی چه با تخته گاز میرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج