۱۴۴۱۷۶۸
۵ نظر
۳۷۷۳
۵ نظر
۳۷۷۳
پ

پرسپولیسی‌ها با دیدن ویدیو این بازیکن، شاید پشیمان شوند

به تازگی رسانه‌های کشور مالزی، در گزارشی از علاقه پرسپولیسی‌ها برای جذب عاریف آیمان وینگر ۲۲ ساله تیم جوهور دارالتعظیم خبر دادند.

برترین‌ها: به تازگی رسانه‌های کشور مالزی، در گزارشی از علاقه پرسپولیسی‌ها برای جذب عاریف آیمان وینگر ۲۲ ساله تیم جوهور دارالتعظیم خبر دادند تا سران سرخپوشان او را به عنوان جانشین مهدی ترابی معرفی کنند.

پرسپولیسی‌ها با دیدن ویدیو این بازیکن، شاید پشیمان شوند

این وینگر 22 ساله یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در لیگ مالزی بود و موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ مالزی را نیز تصاحب کند و اکنون عاریف آیمان با کوله‌باری از عناوین مختلف باشگاهی از جمله 3 قهرمانی در لیگ مالزی، 2 قهرمانی سوپرکاپ و 2 قهرمانی جام حذفی در آستانه جدایی قرار گرفته است.

او قابلیت بازی در پست‌های وینگر راست و چپ را دارد و از طرفی قراردادش تا سال 2025 اعتبار دارد که طبق آخرین گزارش رسانه‌های مالزی، این وینگر جوان علاقه‌ای به تمدید قرارداد ندارد و باشگاه او هم هرگز علاقه ندارد عارف را رایگان از دست بدهد و همین موضوع علتی است تا با مشتریان او بر سر میز مذاکره بنشینند.

بعد از مطرح شدن نام این ستاره مالزیایی اطراف باشگاه پرسپولیس هواداران این تیم او را گزینه مناسبی برای جانشینی مهدی ترابی ندانسته و به انتقاد از او پرداختند. پرسپولیسی‌ها عقیده داشتند بهترین بودن در لیگ سطح پایین مالزی دلیل بر کیفیت بالای این بازیکن نیست. اما  ویدیو زیر  از بازی عارف آیمان مقابل دورتموند نشان می‌دهد این پسر آینده درخشانی دارد.

پرسپولیسی‌ها با دیدن ویدیو این بازیکن، شاید پشیمان شوند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخخ، این مثلا خیلی حرفه ای بود؟!

    • na

      واقعا عالیه یک سر و گردن از ترابی بهتره اگه جای درویش بودم فورا قرار داد میبستن این پسر واقعا محشره فکرش را بکنید کنار اوستون قرار بگیره

    • مهدی

      وای این عجوبه مسی رو توجیبش میگذاره

    • اکبر

      دیگه 4 تا پاس دادن و 2 تا تو سر توپ زدن رو آدم عادی هم بلده دیگه ... ببین یه دلال برای چپوندن بازیکنش چه کارایی که نمیکنه ویدیو ساخته تو همه سایتا داره پخش میکنه

    • ناشناس

      بازیکن خوببه ولی گل زن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج