۱۴۴۰۹۷۴
۱ نظر
۲۶۵۶
۱ نظر
۲۶۵۶
پ

یک اتفاق تکراری، بازیکنان پرسپولیس را عصبانی کرد

ممکن است اردوی پرسپولیس در هلند لغو شود.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس از تقریبا دوماه پیش برای اردوی سرخپوشان در هلند برنامه‌ریزی کرد و حسین بادامکی با حضور در این کشور از کمپ مورد نظر که از طریق یک اسپانسر در این کشور هماهنگ شده بود، بازدید به‌عمل آورد.

یک اتفاق تکراری، بازیکنان پرسپولیس را عصبانی کرد

در آن مقطع باشگاه پرسپولیس فکر می‌کرد اوسمار در این تیم ماندنی است و بازیکنان هم همگی قراردادشان را تمدید خواهند کرد. از این رو می‌توانند از دهم تیرماه دور جدید تمرینات خود را با نفرات کامل آغاز و بعد از دو هفته بدنسازی در تهران راهی هلند شوند اما رفتن اوسمار از پرسپولیس و متعاقب آن جدایی چند سرخپوش باعث شد همه برنامه‌های این تیم دچار مختل شود. اگرچه از چند هفته مانده به اتمام لیگ صحبت از مذاکره ستاره‌های پرسپولیس با تراکتور و عدم تمایل اوسمار برای ماندن در ایران به گوش می‌رسید. به هر شکل باشگاه پرسپولیس برای اینکه این تیم با تمامی نفراتش راهی هلند شود این اردو را چندبار به‌تاخیر انداخت. همین مساله باعث‌شده هلندی‌ها و شرکتی که این اردو را هماهنگ کرده‌اند از این مساله شاکی شوند و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را نپذیرند. در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس به هلندی‌ها اعلام کرده‌اند نهم مرداد راهی این کشور خواهند شد و گویا به‌خاطر تکمیل نشدن نفرات تیم باز هم قصد دارند این اردو را به تاخیر بیندازند که هلندی‌ها حاضر به پذیرش آن نیستند. تاکید گاریدو این بوده و هست که تیم با تمامی نفراتش راهی هلند شود و این در شرایطی است که پرسپولیس هنوز در دو پست بازیکن جانشین برای بیرانوند و عبدالکریم جذب نکرده است.

شایعه لغو اردوی هلند روز گذشته جدی‌تر از قبل شد و این مساله دلخوری بازیکنان مخصوصا بزرگ‌ترهای تیم را به همراه داشت. هرچند آنها اولین‌بار نیست با این شرایط مواجه می‌شوند و در 4 سال اخیر بیش از 5، 6 بار اردوی پرسپولیس در لحظه آخر لغو شده و در زمان مدیریت درویش این تیم فقط یک اردوی خارجی داشته که در نیم فصل گذشته در دبی بود. احتمالا اگر این اردو لغو شود واکنش گاریدو را هم به همراه خواهد داشت؛ چراکه او برای این اردو حسابی برنامه‌ریزی کرده است. ناگفته نماند فصل پیش در همین مقطع نیز این اتفاق تکرار شد و یحیی گل‌محمدی از اینکه چنین شرایطی برای تیمش به وجود آمد حسابی گلایه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پدرام

      لنگ حکومتی با خزانه پنج بانگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج